Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-01, 13:07   #1
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 96
Sharp$: 1233

2013/2014
Stats: 348 - 309 - 22
ROI: 144.63%
Vinstprocent: 52.97%

Standard

Uttag från Pinnacle


Hej. Jag har läst igenom rätt så mycket utav dom gamla trådarna här på Sharps och fått en liten uppfattning, men ändå långt ifrån. Jag skulle vara oerhört tacksam om någon som gjort uttag från Pinnacle med större summa skulle kunna PM:a mig & kontakta mig via meddelande här på Sharps, och hjälpa mig med ett par frågor. Det skulle uppskattas otroligt mycket.

__________________
"We want to follow a dream... yes, it's true, but one thing is to follow the dream, another thing is to follow an obsession... and this is not an obsession, it's just a dream." Jose Mourinho
Omid_ad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 17:48   #2
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 96
Sharp$: 1233

2013/2014
Stats: 348 - 309 - 22
ROI: 144.63%
Vinstprocent: 52.97%

Standard

Ingen?
__________________
"We want to follow a dream... yes, it's true, but one thing is to follow the dream, another thing is to follow an obsession... and this is not an obsession, it's just a dream." Jose Mourinho
Omid_ad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 18:27   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 587
Standard

Allt står på deras hemsida insättning/uttag och bara o fylla i uppgifterna. Inga större problem att ta ut men kan vara lite jobbigt med IBAN och Swift men sånt hittar du på bankens hemsida ( iaf på swedbank ) . Kan inte svara vad andra banker har men tror även de har liknande hjälp.
Bara tagit ut på det sättet så kan inte hjälpa dig med de andra sätten tyvärr.
Hoppas det hjälper lite.

Mvh bratips
bratips är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 20:10   #4
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 403
Sharp$: 5165
Standard

Skrill är det absolut enklaste sättet... Då tar du bara ut dom med hjälp av din mejladress.. På detta viset kan inte staten spåra var pengarna kommer ifrån, (vilket är bra eftersom det är en skattepliktig sida, om jag fattat det rätt) dessutom går uttagen väldigt smidigt och enkelt och du slipper använda dig av iban, swift koder mm....
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-01, 20:38   #5
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 96
Sharp$: 1233

2013/2014
Stats: 348 - 309 - 22
ROI: 144.63%
Vinstprocent: 52.97%

Standard

Tack för svaren Jocklon och Bratips.
Har fått lite hjälp nu om det exakta "problemet" jag har via PM. Men det var inte själva uttaget som är problemet, utan konsekvenserna som kan ske efter uttaget till mitt bankkonto via Skrill med "större" belopp.
__________________
"We want to follow a dream... yes, it's true, but one thing is to follow the dream, another thing is to follow an obsession... and this is not an obsession, it's just a dream." Jose Mourinho
Omid_ad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td