Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-08, 00:31   #1
 
FRITZOLSSONs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Hufvudstaden
Inlägg: 7
Sharp$: 13
Standard

Jobba/jobbat som betradar?


Terrrve!

Jag har funtat en del på hur det är att jobba som betradar/matchrapportör åt spelbolag.

Är det någon här inne som har gjort det? Isåfall skulle det vara intressant att få en liten redogörelse för hur det är att verka som en sådan. Antal uppdrag? Betalning o.s.v? Har fått det berättat för mig att arvodet ligger runt 500 kr. per match/objekt. Stämmer detta?

# Och går det att försörja sig på att jobba som betradar?

# Är det en tjänst som är tungt efterfrågad och därför renderar i ett hiskeligt rännande på tiotals matcher per månad?

# Söker dessa bolag särskilda färdigheter hos den som väljer att jobba med betradar?

Ja, bara att ösa på med diverse för den som kan ämnet!

Danke bitte!

PS: Hittade ingen forumdel som passade perfekt för den här tråden och det går förstås bra för någon moderator att flytta denna tråd. DS.
FRITZOLSSON är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 18:18   #2
 
FRITZOLSSONs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Hufvudstaden
Inlägg: 7
Sharp$: 13
Standard

Kom igen nu tipshajar, ni sitter på heavy stuff, I know it!

Sjung ut, broo!
__________________
Cheers pal!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
FRITZOLSSON är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-09, 12:59   #3
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 61
Sharp$: 21

Spelen fran min DB
Stats: 14 - 17 - 0
ROI: 95.10%
Vinstprocent: 45.00%

Standard

Kan rekommendera att dubbeljobba for RBALL Graz och RTS, du far en PDA av RBALL och snackar i mobilen med RTS sa det ska tydligen ga enligt rykten

Ar du bara inne pa ett bolag kan jag rekommendera RBALL, har inte nagon personlig erfarenhet men kanner lite folk som ar scouter.
Asianhandicap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-09, 13:00   #4
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 61
Sharp$: 21

Spelen fran min DB
Stats: 14 - 17 - 0
ROI: 95.10%
Vinstprocent: 45.00%

Standard

www.rball.com
www.rtsportscast.com
Asianhandicap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-09, 19:12   #5
 
FRITZOLSSONs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Hufvudstaden
Inlägg: 7
Sharp$: 13
Standard

Ok. Schysst! Ska kolla upp det!

Tack, Asianhandicap!
__________________
Cheers pal!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
FRITZOLSSON är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-17, 13:49   #6
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 212
Sharp$: 1240
Standard

Aha får man bara gå på svenska matcher. ngn som har erfarenheter och berätta om att dom täcker traveling costs eller?
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-21, 14:40   #7
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 61
Sharp$: 21

Spelen fran min DB
Stats: 14 - 17 - 0
ROI: 95.10%
Vinstprocent: 45.00%

Standard

Om du kollar hemsidorna jag postat ser du att informationen finns dar, t.e.x :

Wages

Not only does Runningball cover the cost of the ticket price and in some cases travel expenses too, but also pays a very attractive fee per game basis. The amount will depend on several variables that will be explained in further detail to all successful applicant
Asianhandicap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td