Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-21, 23:02   #1
 
Namnams avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 117
Standard

Norska bonusar


Tja. Jag bonushorar i huvudsak, dvs jagar högsta möjliga SUMMAN bonus egentligen oavsett vilken % det är (så länge villkoren är ok). Det är ju för mig bättre med 25% upp till 3000kr i bonus än 100% upp till 1000kr, av förklarliga skäl... Nu råkade jag komma över en norsk sida som verkar handla allmänt om sportsbetting (jag har ej något med den sidan att göra).

Där fanns det rätt rejäla bonusar på många seriösa sidor som finns på svenska, bl.a. Expekt och Nordicbet. De hade t.ex. 100% upp till 4000 kr på båda dem, och när man klickar på länkarna så verkar det faktiskt stämma. Jag blir dock osäker om man kan vara från Sverige och ta de bonusarna. Står inget i de villkoren jag läst, men sidorna som länkas är den norska varianten. Någon som har provat???



//edit av mod. Tog bort affe-reklam.
Namnam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-21, 23:16   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Står tydligt i flera av de villkor jag tittat, bl.a. Expekt.

"om er bosatt i: Norge. Hvis du er bosatt i et annet land, vil du ikke kvalifisere for dette tilbudet. "

betsson/nordicbet har "Dette velkomsttilbudet fra Betsson Odds er kun tilgjengelig for kunder bosatt i Norge . Tilbudet gjelder kun én gang per kunde, IP-adresse eller husstand. "
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-21, 23:35   #3
 
Namnams avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 117
Standard

Oj då, måste ha missat det mitt i den svårlästa norskan...

Synd! För det är ju fett bra bonusar... Man kanske skulle skaffa nån kompis i Norge?
Namnam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-22, 00:42   #4
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Norskar är fiskar så dom får högre bonusar. Sen gammalt.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td