Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-10-09, 22:15   #1
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Marathon Bet?


Är Marathon Bet en EU-bookie? Hittat att verksamheten är skriven på Curaçao som är en nederländsk ö, men vet inte om det räknas i sammanhanget.

I övrigt, dåliga eller bra erfarenheter som spelare hos MB?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-09, 22:17   #2
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 28
Sharp$: 956
Standard

Icke EU men är en av få solida böcker utanför EU som går att lita på!
steffosaurus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-09, 22:48   #3
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Haft 4 Marathon-konton. Snabba utbetalningar utan ID-verifikation. Bra odds, stort utbud.

Tyvärr kommer du inte få använda utbudet. Marathon limiterar ner till 1-3 SEK efter ett par spel.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-09, 23:03   #4
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Hur blir det med skattmasen om det inte är EU?

Limits så snabbt?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-09, 23:21   #5
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 28
Sharp$: 956
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Haft 4 Marathon-konton. Snabba utbetalningar utan ID-verifikation. Bra odds, stort utbud.

Tyvärr kommer du inte få använda utbudet. Marathon limiterar ner till 1-3 SEK efter ett par spel.
hehe, beror på hur baller man är!
steffosaurus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-09, 23:23   #6
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 28
Sharp$: 956
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Hur blir det med skattmasen om det inte är EU?

Limits så snabbt?
Om man ska vara krass så är det skattepliktigt om jag förstått det rätt men det är nog helt lugnt så länge du inte gör miljoner och du är cool med den etiska aspekten!
steffosaurus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-13, 11:28   #7
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 6
Sharp$: 310
Standard

Skit sida, snabbaste limiteringen jag varit med om hahaha

Spelade inte ens för höga summor där, hade en rulle på 5k haha
Carlo89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-27, 13:55   #8
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 76
Sharp$: 1304
Standard

Någon som har en konto på Marathon som ni vet inte är limiterat och orkar kolla va ni har för max stake på låt säga Sverige att vinna Eurovision?
bingotant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-27, 15:44   #9
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bingotant Visa inlägg
Någon som har en konto på Marathon som ni vet inte är limiterat och orkar kolla va ni har för max stake på låt säga Sverige att vinna Eurovision?
298kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bingotant (+50)
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-27, 21:41   #10
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

1194.41:-
__________________
Finska killar sover de också!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bingotant (+50)
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-28, 03:29   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Nu hade jag turen att mitt konto hos dom var limmat redan från start, så mitt konto stämmer inte in på målbilden.

Men upptäckte något intressant, fick spela hela 48.09kr men fanns en ruta som hette "VIP bet" som jag tydligen kan bocka i och begära att få lira mer....

Citat:
7.12. VIP-bets
VIP-bet – A special bet, the amount of which exceeds the current maximum stake for a chosen bet.
Terminology used: Current maximum – the maximum stake allowed for a chosen bet. VIP-minimum – the minimum VIP-bet stake set by the company (300 Euro). VIP-request – the amount of a VIP-bet stake which exceeds the current maximum stake allowed.
When a VIP-request is made, the current maximum stake allowed is accepted from the customer. This amount shall not be subject to cancellation should the VIP-request be subsequently declined.
The duration of a VIP-request decision making period taken by the company shall be determined from the moment of the receipt of the VIP-request to the start of the first event in the bet, and in any case shall not exceed 10 minutes.
Any single, accumulator or multiple bet can form a VIP-bet, although VIP-bet requests are not accepted on certain sporting events. After the completion of all events in a VIP-bet, it shall be settled as normal in accordance with the general rules.
VIP-bet requests are not accepted on Live events.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-30, 17:23   #12
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 61
Sharp$: 941
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bingotant Visa inlägg
Någon som har en konto på Marathon som ni vet inte är limiterat och orkar kolla va ni har för max stake på låt säga Sverige att vinna Eurovision?
48.29 (tror inte det är någon limitering, det verkar som att det kan vara väldigt olika maxbet på olika marknader beroende på hur stora dom är)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bingotant (+50)
mirran2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-30, 18:06   #13
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 61
Sharp$: 941
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Hur blir det med skattmasen om det inte är EU?
Om det nu är så att det är var den huvudsakliga verksamheten bedrivs, och inte nödvändigtvis var dom har licens, borde dom väl räknas som brittiskt bolag och därmed inom EU? Eller vad menas egentligen med "huvudsaklig verksamhet"?
mirran2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-08, 22:50   #14
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Där var det över, efter en och en halv månad, 104 spel och över 1000 euro minus kom limiteringen helt plötsligt idag så nu får jag satsa hela 5 euro på Juventus i Champions League.

EDIT: Men ändå får jag berömma dem för snabbt uttag, jag gjorde uttaget, loggade ut och gick in på en annan sida, då fick jag mail om att pengarna var hos Skrill så två minuter tog det ungefär.

Senast redigerad av mwickholm den 2017-05-08 klockan 23:23.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td