Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-20, 13:38   #31
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 140
Sharp$: 924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Det är i stil med det som hände mig, jag vet inte om du har läst mitt inlägg på första sidan i denna tråd.
Yes det är väldigt liknande! Använder du betway fortfarande? Vill igen reka folk som tänker tradea den bonusen att tänka en extra gång, risken är nog väldigt hög att bli kraftigt limiterad som jag förstått det från andra håll med.
bollen32 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-20, 16:44   #32
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bollen32 Visa inlägg
Yes det är väldigt liknande! Använder du betway fortfarande? Vill igen reka folk som tänker tradea den bonusen att tänka en extra gång, risken är nog väldigt hög att bli kraftigt limiterad som jag förstått det från andra håll med.
Med en limit på en euro per spel ser jag ingen idé att använda dem.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-20, 17:23   #33
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag bettade första spelet på 2k som jag tyvärr vann. Bettade ytterligare två spel på 2 respektive 4k. Sen hade jag klarat omsättningskravet och kunde plocka ut. Inga problem.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-20, 17:56   #34
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 140
Sharp$: 924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Jag bettade första spelet på 2k som jag tyvärr vann. Bettade ytterligare två spel på 2 respektive 4k. Sen hade jag klarat omsättningskravet och kunde plocka ut. Inga problem.
Var det via 1k-bonusen eller 1,5k bonusen?
bollen32 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-21, 10:05   #35
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 7
Sharp$: 33
Standard

VARNING för betway. Man får inte spela för mer än 30% av saldot på ett spel om man tagit bonus. De limiterar kontot till 40 kr per insats och i praktiken då stjäl alla spelvinster.

Stay away.
huddyhudd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-21, 13:24   #36
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 15
Sharp$: 130
Standard

Har aldrig haft problem med Betway. Kört genom välkomstbonusen 15-20ggr, alltid allin, plockat ut pengar 3-4ggr å aldrig blivit limiterad
bettingphil är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-17, 21:38   #37
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 7
Sharp$: 33
Standard

Betway är tyvärr riktigt vidriga. De har satt i system att aldrig maila för att begära IDhandling eller adressbevis. Deras handläggningstider är ibland veckor. Helt slumpmässigt avfärdar de vissa typer av adressbevis när det passar dem. De limiterar även färska kontot där man vunnit första betet till 50:-, så det krävs ~100 bets för att omsätta bonusen.

Riktigt vidrigt bolag detta. Helt tekniskt är de också värdelösa, https://betway.com/ funkar inte, måste skriva https://betway.com/se, MASSOR med tekniska buggar, ineffektiv kundtjänst. Ett mirakel att de kan gå runt.
huddyhudd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-10, 18:27   #38
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

"Aktiva sportkonton granskas regelbundet över hela branschen av senior traders. På grund av vissa faktorer och ordentliga genomgångar av ditt konto, beslutades det att begränsa erbjudanden på ditt konto. Detta besluts togs på en högre nivå och det går inte att ändra på."
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-10, 19:45   #39
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 34
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
"Aktiva sportkonton granskas regelbundet över hela branschen av senior traders. På grund av vissa faktorer och ordentliga genomgångar av ditt konto, beslutades det att begränsa erbjudanden på ditt konto. Detta besluts togs på en högre nivå och det går inte att ändra på."
Har du precis öppnat konto eller spelat där ett tag?
Fredde007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-10, 20:18   #40
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fredde007 Visa inlägg
Har du precis öppnat konto eller spelat där ett tag?
Det är ett gammalt konto, men jag har inte spelat mycket där, ett spel/år. Har inte plussat heller när jag kollade spelboken. Vet att jag spelade något utstick där för ett par år sedan som fick bägaren att rinna över.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-11, 12:56   #41
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 34
Sharp$: 131
Standard

Öppnade konto igår ändå och blev limmad till 50 kr efter första betet, trots att det förlorade. Som tur är stakade jag hela beloppet och slapp sitta och gneta. Tyvärr satte jag in mer pengar innan jag förstod att jag var limmad. Få se om det tar veckor innan jag får tillbaka de pengarna nu...

Om de inte vill ha kunder som spelar för mer än 500 kr/bet eller liknande så kan de väl skriva in det i villkoren som vissa sitter gör. :-)

Senast redigerad av Fredde007 den 2018-06-11 klockan 12:59.
Fredde007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-12, 12:47   #42
 
Reg.datum: nov 2016
Inlägg: 2
Sharp$: 279
Standard

Håller med. Godtyckligt beteende. Varning for Betway
PlanB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-01, 11:18   #43
 
Reg.datum: sep 2017
Inlägg: 17
Sharp$: 128
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
"Aktiva sportkonton granskas regelbundet över hela branschen av senior traders. På grund av vissa faktorer och ordentliga genomgångar av ditt konto, beslutades det att begränsa erbjudanden på ditt konto. Detta besluts togs på en högre nivå och det går inte att ändra på."
+1 på den. Ett riktigt tomtebolag.
nudelmasta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-13, 15:21   #44
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 161
Sharp$: 435
Standard

Verkligen oseriösa.

Hade ett par paysafecard koder som jag tänkte utnyttja, står såhär i deras bonusregler.


"9. Erbjudandet är endast giltigt för personen som registrerar realkontot och som gör en insättning på det med ett giltigt betal-/kreditkort, Trustly, Entercash, Rapid Transfer, Zimpler, Instant Banking, Entropay, Paysafecard eller SMS voucher. Inga andra betalmetoder är giltiga för välkomstbonusen. Erbjudandet kan inte överlåtas till någon annan."

När jag ska sätta in så finns inte paysafecard som metod... Frågar varför, tydligen har de inte paysafecard som insättningsmetod... Suck men bonusen kan man få med det? Hur går det iholp? Fråga om jag kan få föra över paysafe till skrill och få bonusen så eftersom det ändå stod paysafecard ska funka, nej det fick jag inte...
DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-13, 15:29   #45
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 161
Sharp$: 435
Standard

Suck, efter att ha bråkat med Legolasbet så försöker jag prova lite nya sidor att spela på. Går inge bra för mig.
Pratar med den svenska supporten som säger det är okej att skapa ett nytt konto efter nyår istället för att flytta över det. När jag ska claima bonusen pratar jag med en ny chatt:

DonYolo, you have 3 linked accounts. This, alone, makes an impossibility for you to get the award welcome. All in your name.
DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td