Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-16, 20:04   #16
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Själv lade jag ett spel med bästa oddset-garanti (dvs att man får det högsta av oddset när man spelar och slutoddset). Slutoddset var rejält mycket högre men gick in, så vann 2500 kr mer tack vare det.

Två dagar senare har de rättat om mitt spel och tagit bort garantin, utan att meddela mig. Fine att inte erbjuda mig bästa oddset-garanti, men att rätta om två dagar senare är inte ok...
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-26, 20:58   #17
 
Reg.datum: aug 2015
Inlägg: 212
Sharp$: 2455
Standard

Har fått min första negativa erfarenhet med racebets, har aldrig upplevt att jag blivit limiterad eller liknande. Snarare tvärtom då följande hände mig: Jag ska lägga ett chansspel på 10kr på en häst som står i 65ggr. av misstag så råkar jag slå in 2 nollor för mycket dvs 1000, detta är nått som hänt tidigare på just racebets vet inte varför det gärna blir en eller två nollor för mycket på just deras sida. Denna gång är jag alldeles för snabb och skickar iväg spelet direkt och samtidigt som jag gör det så noterar jag att summan är 1000. Kastar mig direkt in i support chatten och ber att få annullera mitt spela då jag råkat satsa 1000 och inte 10 som det var tänkt. blir ombedd att uppge mitt användarnamn och sedan dröjer det ett par min innan dom återkommer och säger att "det finns ingen som jobbar såhär sent som kan annullera dit spel". Helt orimligt i min värld att det inte ska gå att rätta till ett misstag när man har 10min kvar till start. Nu vann såklart inte hästen men jag undrar vad som hänt om den vunnit, kanske hade det gått att annullera i efterhand när nån som kunde lösa dom troligen mycket avancerade grejerna som måste kunnas för att annullera ett spel, säkert flera stycken knappar som man ska trycka på osv. Fortsatt spel på racebets blir det inte för min del då jag tycker det känns alldeles för osäkert när man inte kan korrigera ett uppenbart felspel.
TravPeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-10, 10:11   #18
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 34
Sharp$: 131
Standard

Spelade bonus i förra veckan, blev efter ett par spel limmad och fick endast spela på startodds. Gjorde sista spelen precis vid start. Hade tur att samtliga bets förlorade.

Får skylla mig själv, ”råkade” göra ett arbitragespel i början. Ganska lätt att hitta bra odds men de verkar medvetna om det, även om man spelar för mindre belopp.
Fredde007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-22, 14:48   #19
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Stockholm
Inlägg: 49
Sharp$: 100
Standard

RaceBets will not be licensed in terms of the new Swedish law, which comes into force on January 1st, 2019
progambler345 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td