Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-09, 20:33   #1
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ATG Virtual Racing


Har alltid förundrats över denna "scam"! Någon som har siffrorna över återbetalningsprocent och/eller hur ofta man anses kunna vinna? Detta är ju lotto de luxe, så någon sorts tanke bakom hur mycket det är som skall gå tillbaks till spelarna och hur ofta man kan vinna. Observera, jag har enkom spelat tre gånger och torskat alla - detta var i spelets linda och undrar ändå om det är NÅGON alls som vinner och hur redovisas detta?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-11, 11:55   #2
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Återbetalningsprocenten är 80 %. Om du spelar en 8-oddsare tio gånger per rad beräknas du vinna en gång. Dock vet jag inte hur förutbestämt det är. Jag menar om du exempelvis köper en triss är återbetalningen c:a 50 % på ett helt paket av antal lotter. Spelar du roulette har du återbetalning på 97,30 % men där finns liksom inga antal snurr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td