Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-18, 19:57   #1
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 178
Sharp$: 912
Standard

Gtbets -100% 500$


Bra oddsvillkor, 5ggr turnover på 1.33. B+ på sbr. Dock curacaobolag. De har dock denna i villkoren:

"Due to continuous severe abuse of promotions, management reserves the right to refuse/remove bonuses and associated winnings for all players residing in Colombia, Denmark, Taiwan, Albania, People's Republic of China, Greece, Finland, Poland, Russia, Moldavia, Ukraine, Azerbaijan, Moldova, Latvia, Slovenia, Belarus, Georgia, Czech Republic, Norway, and Sweden. This only applies to players that are deemed by management as non-recreational."

Någon som spelat där?
magfa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-19, 07:48   #2
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1
Sharp$: 100
Standard

Vill också gärna veta. Har i stort sett inte haft problem med curacaobolag förut utan jag har en mapp på datorn med alla möjliga dokument de kan behöva så jag brukar skicka in 10 olika dokument så dom inte kan be mig om något. Sen när det gäller dessa bolag se till att verifiera dig om du kan före insättning.

Om du ska sätta in så skriv gärna här om du gör det
luddesv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td