Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-24, 22:45   #1
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Stockholm
Inlägg: 49
Sharp$: 100
Standard

Unibet (Kambi) fuskar på Live betting


Först och främst vill jag hylla bet365 som inte bara är världens största spelbolag utan även världens bästa spelbolag för Live betting. Dom har duktiga traders (om än lite syniska..). Man får alltid Live spelen accepterade inom rimlig tid (normalt max 5 sek). Kan hända att det kommer en line-change när man ska satsa men händer inte speciellt ofta. Hos bet365 blir jag heller aldrig utloggad om jag inte vill vilket också är en stor fördel med bet365.


När det gäller Unibet (och övriga spelbolag som handhas av Kambi soft provider) så är jag mycket besviken även om dom är enkla att vinna emot.

1) I baseball har jag satt spel i 5.e inningen men fått spelet accepterat för 6.e inningen istället, dvs trots att jag satt spelet för 5.e inningen så får jag ett helt annat spel....

2) I Ishockey återstod det 3 minuter av en matchup där jag hade 1.07 i odds på laget som ledde och pengarna tillbaka på oavgjort. När dom loggade ut mig så ÄNDRADE DOM matchup samtidigt (vilket ledde till att jag stod på förlust på krysset istället för "push") eftersom jag hade spelet förmarkerat och hade "bråttom" att ta spelet hann jag inte se att dom "ändrat matchupen" helt. För att se detta så måste jag uppdatera sidan. Jag kan förstå att dom loggar ut mig med flit och sedan ska glömma att uppdatera sidan för det är enda sättet att se att dom "ändrat matchup".

3) På vissa basketmatcher kan jag sätta ett live-spel minst 15 gånger i rad utan att dom accepterar spelet och hävdar odds-ändring. Detta kan man dock leva med så länge man får "rätt line" men ändå djävligt irriterande för dom har ofta en bättre linje än exempelvis bet365 och under tiden jag inte får spelen accepterade så "flyger oddset bort"....så jag hade tjänat flera poäng på att ta spelet hos bet365 trots att dom hade en sämre linje när jag tänkte göra spelet.

Jag skulle kunna göra den här listan ännu längre på "Live-betting incidenter". Det värsta är att deras Live chat vägrat annullera spelen och dom hänvisar att det är Kambi som handhar spelen. Kambi svarar heller inte på mail även om Unibet Live support hänvisat att dom skickat iväg ett mail till Kambi och säger att jag ska få svar från dom. (vilket jag aldrig fått). Ni kan räkna ut själva att man är rätt "fuxxad" att få felaktiga spel på livespel annulerade. Jag kallar det här för fusk eller grovt bedrägeri.

Senast redigerad av progambler345 den 2017-10-24 klockan 23:00.
progambler345 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td