Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-31, 09:30   #1
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 1
Sharp$: 5
Standard

100% insättningsbonus på TipBet!!


Hejsan!
Vill starta med att säga att jag får skylla mig lite själv här!
Hur som helst så bestämde jag mig för att hitta en ny insättningsbonus, och fastnade för bonusen på tipbet (100% upp till 100 euro).
För att spela ut bonusen så ska jag omsätta den 5ggr, inga konstigheter så långt, men sen ser jag att ALLA bet som läggs måste vara över 1,9 i odds, går ej att lägga ihop tex tre matcher där var och en har mindre odds, men det totala oddset uppgår till 1,9. Någon här som har hört talas om det innan?
Känns lite som Mission Impossible.
Genetic_Swed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-31, 09:40   #2
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Låter rätt standard. Inget konstigt. Spela singlar till > 1.90 bara.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-31, 11:35   #3
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 6
Sharp$: 170
Standard

Glöm inte att max 100 euro per spel kommer omsättas. Tror att det går bra att lägga spel över den summan men det kommer inte tillgodoräknas till omsättningskravet. Är dock inte säker. Läs igenom villkoren noggrant är mitt tips om du är osäker.
wombawomba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td