Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-03, 21:11   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Solna
Inlägg: 103
Sharp$: 1084
Exclamation

Varning för Trottingbet!


Kort version:

Trottingbet har trots sju påstötningar inte gjort den utbetalning som jag har bett om.

Lång version:

Under mina 23 år som kund hos diverse utländska spelbolag (jag har konton hos ca 50 bolag) har jag aldrig varit med om ett bolag där det är så svårt (omöjligt) att få sina pengar som hos Trottingbet (kanske beroende på att jag aldrig öppnade ett konto hos Golf And Bet…)

Jag har mailat till Trottingbet sju gånger under nästan fem månader. På sidan Trottingbet.com står det ”Vi svarar så fort som möjligt, och senast inom 48 timmar.”

Och på sidan Trottingbet.com står det ”Vi processerar utbetalningar 1 gång per vecka, vanligtvis på söndagar.”

Den 6 juni hotade jag med att hänga ut Trottingbet om de inte satte fart och då svarade det norska företaget ” Vi skal ordne dette.” Sedan har inget hänt.

Jag hade gärna ringt till dem men kan inte hitta något telefonnummer.

Är det någon här som vet någonting om detta företag eller över huvud taget har konto där? Bolaget är knappt omnämnt på Sharps och en googling ger inte många träffar från Sverige. Jag har dock haft pengar där sedan 2006, så företaget är inte helt nytt.

Tack för ordet.
BraOdds är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 21:30   #2
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

finns inte med på sbr...
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 21:38   #3
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 83
Sharp$: 48
Standard

har du haft pengar där sedan 2006 men aldrig gjort uttag tidigare? hör med polisen, kanske dom har flera anmälningar.

gl
sahara är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-04, 01:51   #4
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Trottingbet.com holds an international gaming licence in Costa Rica through Trottingbet S.A. The address of the Company is: Costa Rica, San José, Los Yoses, 125 meters south from Automercado.
Vem som helst kan anonymt öppna ett offshore bolag där utan att nån som helst granskar något eller ha nåt skydd för spelarnas pengar som tex en licens hos en seriös utgivare innebär.
Bäst och räkna med att det är bluff och båg företag, dom har inga besökare heller enligt alexa.

Costa Rica Online Gambling Licensing

Citat:
Because of the absence of legislation dealing with online gambling, the businesses and operations of Costa Rica-based gaming companies are not subject to the regulations, monitoring, and testing to which most offshore governments subject their licensees. Most companies are self-regulated. Because there is no official regime to recognize license holders, there is no betting or gaming tax. Instead, companies operate under a "data processing" license.
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."

Senast redigerad av boored den 2010-08-04 klockan 02:11.
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td