Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Spela på Betfair med Sharps, diskussionstråden (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/3390-spela-pa-betfair-med-sharps-diskussionstraden/)

LTG 2010-09-08 17:01

Fungerar iaf för mig.

Testa Down for everyone or just me? nästa gång.

Edit: Är iofs inte alltid som den sidan rapporterar rätt.

tjuve 2010-09-15 16:04

Varning: Bonusen gäller inte om man sätter in pengar med Moneybookers. Jag gjorde detta misstag och gick miste om bonusen :(

Jag borde givetvis kikat på reglerna om bonusen, samtidigt kan jag tycka det vore en bra idé att skriva in det i första posten i denna tråden så andra inte begår samma misstag...?

norrbacka 2010-09-16 22:57

Jag gjorde också den missen tjuve så du är inte ensam

mars 2010-09-16 23:02

Ska lägga till det, beklagar.. kände inte till det, har kontaktat betfair också för att se om det inte går att ordna ändå.

Rejs 2010-09-20 23:32

Tar både en upplysning och en fråga :)

Upplysningen är att man måste spela för minst 30kr per bet.

Och frågan är då om jag kör om väldigt lite pengar (10kr/u) och man följer någon som lägger 2u kanske t.o.m 1u.
Så man hittar bättre odds på betfair än på mina andra bookies. Ska man gå upp till 3u eller ta det med mindre, om vi säger att det skiljer 0.05-0.10 i odds? Försöker nämligen köra hårt med att köra precis de units som den jag ryggar kör, iaf inte gå upp i units.

Zatchi 2010-09-20 23:38

Utav någon anledning verkar det bara vara via Betfairs hemsida minsta bet är 30 kr.

Använder själv en gratis programvara som heter "A Geeks Toy", som både fungerar utmärkt, gör det möjligt att betta för under 30 kr och är godkänd av Betfair.

Rejs 2010-09-21 01:08

Citat:

Ursprungligen postat av Zatchi (Inlägg 63042)
Utav någon anledning verkar det bara vara via Betfairs hemsida minsta bet är 30 kr.

Använder själv en gratis programvara som heter "A Geeks Toy", som både fungerar utmärkt, gör det möjligt att betta för under 30 kr och är godkänd av Betfair.

Ah tack det ska testas...

Forshem 2010-10-07 21:22

Nu må jag inte bara känna mej trög utan även vara det men.
Testade o regga mej på betfair idag. La mitt första spel där jag bokade oavgjort (vilket bör betyda att alla resultat förutom X ger vinst?) Eller har jag fattat detta helt fel?
Fick kredit på 30kr (vilket även var min insats).

bulle 2010-10-21 08:08

Jag skapade ett konto på betfair för några år sen men har aldrig gjort någon insättning.

Kan jag använda denna bonus ändå på något sätt?
Kan jag använda någon annan bonus hos betfair på något sätt?

Rejs 2010-10-21 12:02

Citat:

Ursprungligen postat av rauger (Inlägg 70018)
Jag skapade ett konto på betfair för några år sen men har aldrig gjort någon insättning.

Kan jag använda denna bonus ändå på något sätt?
Kan jag använda någon annan bonus hos betfair på något sätt?

Alla gånger jag har varit i liknande fall har jag bara skrivit till dem och frågat om de kan fixa detta, har aldrig varit några problem...

Glöm inte be dem koppla det till sharps.se...

iCash 2010-10-21 15:51

Citat:

Ursprungligen postat av Rejs (Inlägg 70060)
Glöm inte be dem koppla det till sharps.se...

Det kan man enkelt ordna genom att pm'a sitt betfair nick till mars, detta gäller även gamla BF lirare :cheers:

Donald 2010-10-21 18:22

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 70117)
Det kan man enkelt ordna genom att pm'a sitt betfair nick till mars, detta gäller även gamla BF lirare :cheers:

Är trött i huvudet. Kan man skicka sitt nickname till mars och göra så att Sharps får pengar även om man redan är registrerad och har utnyttjat deras bonus?

iCash 2010-10-21 18:34

Citat:

Ursprungligen postat av Kalle (Inlägg 70163)
Är trött i huvudet. Kan man skicka sitt nickname till mars och göra så att Sharps får pengar även om man redan är registrerad och har utnyttjat deras bonus?

Yes, inga problem, vi får enbart en % del på kommissionen, vare sig du vinner eller förlorar, men bidrar helt klart att vi kan öka bandbredden & vidareutveckla sidan :cheers:

Rejs 2010-10-21 20:42

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 70165)
Yes, inga problem, vi får enbart en % del på kommissionen, vare sig du vinner eller förlorar, men bidrar helt klart att vi kan öka bandbredden & vidareutveckla sidan :cheers:

Vilket är ett otroligt sunt och bra sätt :smoke:

bulle 2010-10-23 10:04

Citat:

Ursprungligen postat av Rejs (Inlägg 70060)
Alla gånger jag har varit i liknande fall har jag bara skrivit till dem och frågat om de kan fixa detta, har aldrig varit några problem...

Glöm inte be dem koppla det till sharps.se...

Jag mailade dom och det löste sig.

Vad är det för omsättningskrav på bonusen? :evilgrin39:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved