Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Spela på Betfair med Sharps, diskussionstråden (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/3390-spela-pa-betfair-med-sharps-diskussionstraden/)

bulle 2010-11-07 11:41

Kan man inte på något sätt ställa in så den hojtar till när ens spel blir matchat alternativt får ett mail?

bftrader 2010-11-07 11:43

Citat:

Ursprungligen postat av rauger (Inlägg 76831)
Kan man inte på något sätt ställa in så den hojtar till när ens spel blir matchat alternativt får ett mail?

Inte vad jag vet. Tyvärr.
Följer du inte matcherna du tradar live?

Erikbgif 2010-11-18 14:13

Citat:

Ursprungligen postat av mars (Inlägg 80373)
Det är alltså inget man anmäler sig till, man registrerar sig för turneringen i betfairs pokerklient när man fått lösenordet. Om man vill ha lösenordet över PM så kan man skicka sitt betfairkontonamn till mig i PM för att bli omlänkad (ger även 200 Sharp$ om någon misssat det).

Jag har inte fått mina Sharps från det??

Majo 2010-11-18 14:26

Jag vill gärna ha mina 200 Sharp$ också mars ;)

mars 2010-11-18 14:31

Citat:

Ursprungligen postat av Majo (Inlägg 80377)
Jag vill gärna ha mina 200 Sharp$ också mars ;)

Ni kommer få poäng när det är klart, inte glömt er :) (än:p)

Majo 2010-11-18 14:41

Citat:

Ursprungligen postat av mars (Inlägg 80381)
Ni kommer få poäng när det är klart, inte glömt er :) (än:p)

Jaha, jag hade nog ingen aning om hur lång tid det skulle ta, i kombination med att jag tappat tidsuppfattningen en smula :p

Det är verkligen ingen stress

mars 2010-11-18 14:45

Citat:

Ursprungligen postat av Majo (Inlägg 80389)
Jaha, jag hade nog ingen aning om hur lång tid det skulle ta, i kombination med att jag tappat tidsuppfattningen en smula :p

Det är verkligen ingen stress

np, ibland tar det lite väl lång tid, hoppas få besked snart!

ssam 2010-11-18 15:53

Lite nyfiken angående omlänkningen. Plockar Betfair bort en från en annan affiliate och länkar ihop med er istället? Inte för att jag har något emot att bli omlänkad till denna sida men tycker det verkar vara ett tveksamt beteende av Betfair.

mars 2010-11-18 16:02

Citat:

Ursprungligen postat av ssam (Inlägg 80415)
Lite nyfiken angående omlänkningen. Plockar Betfair bort en från en annan affiliate och länkar ihop med er istället? Inte för att jag har något emot att bli omlänkad till denna sida men tycker det verkar vara ett tveksamt beteende av Betfair.

Det beror på, i vissa fall går det att länka om, i andra inte men kostar inget att prova :)

Slurf 2010-11-18 16:35

Citat:

Ursprungligen postat av mars (Inlägg 80373)
Det är alltså inget man anmäler sig till, man registrerar sig för turneringen i betfairs pokerklient när man fått lösenordet. Om man vill ha lösenordet över PM så kan man skicka sitt betfairkontonamn till mig i PM för att bli omlänkad (ger även 200 Sharp$ om någon misssat det).

Ska du ha betfair användernamn eller pokeralias?

mars 2010-11-18 19:10

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 80431)
Ska du ha betfair användernamn eller pokeralias?

Användarnamnet

skolmatsal 2010-11-21 12:26

Kanske är i fel tråd, men hur lång tid tar det för en att sätta upp ett betfairkonto och få in pengarna på kontot? Tänkte vara med ikväll på pokern, men kommer att sitta i skolan tills 18.00, hinner det gå in på 2 timmar tro?

Andy90 2010-11-21 12:29

Satte in 100kr till pokern och det kom in direkt :)

Snittgurkan 2011-01-02 11:37

MMA, Betfair - bolaget som bedrar.
 
Jag bokade en match, (F. Edgar - G. Maynard) på Betfair, att Edgar inte vinner.

Det som jag tycker är konstigt, är att Betfair tar ut en provision på en match som slutar oavgjort, när man inte har vunnit spelet??? Provisionen i mitt fall är väl inte 5% vad jag kan förstå utan snarare 10%.

Trodde från början att dem endast tar ut en provision på vinnande spel, vilket jag inte gjorde.

Jag undrar om dem har rätt att göra det?

Jag undrar även, om dem som spelat på att någon vinner matchen, har förlorat sina pengar eller fått avdrag för provison???

http://i1089.photobucket.com/albums/...jSig/Bluff.jpg

RobinD 2011-01-02 12:13

Citat:

Ursprungligen postat av Snittgurkan (Inlägg 93311)
Jag bokade en match, (F. Edgar - G. Maynard) på Betfair, att Edgar inte vinner.

Det som jag tycker är konstigt, är att Betfair tar ut en provision på en match som slutar oavgjort, när man inte har vunnit spelet??? Provisionen i mitt fall är väl inte 5% vad jag kan förstå utan snarare 10%.

Trodde från början att dem endast tar ut en provision på vinnande spel, vilket jag inte gjorde.

Jag undrar om dem har rätt att göra det?

Jag undrar även, om dem som spelat på att någon vinner matchen, har förlorat sina pengar eller fått avdrag för provison???

http://i1089.photobucket.com/albums/...jSig/Bluff.jpg

Ingen provision om inte spelet vinner, det som har skett där som jag ser det är att du fått ditt spel matchat men inte till full nivå.
Gå in och kolla under "fastställda spel" och kopiera in vad som skett.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved