Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-08-01, 09:35   #1
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Stockholm
Inlägg: 49
Sharp$: 100
Standard

Bet365 - kan ej logga in


Försöker logga in hos bet365 med Username och PW men får meddelandet att jag inte har rätt pw trots att jag använder det pw som jag alltid använt.

Någon annan som har samma problem just nu?
progambler345 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-01, 09:43   #2
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 260
Sharp$: 1394
Standard

Kommer inte fram till sidan webbplatsen kraschar så dom har säkert problem hos sig sen vet jag Unibet förut hade systemfel där man inte kunde logga in trots rätt namn & lösen. Vänta några timmar och kolla sen igen.
MikeHaggar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-01, 14:37   #3
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Stockholm
Inlägg: 49
Sharp$: 100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikeHaggar Visa inlägg
Kommer inte fram till sidan webbplatsen kraschar så dom har säkert problem hos sig sen vet jag Unibet förut hade systemfel där man inte kunde logga in trots rätt namn & lösen. Vänta några timmar och kolla sen igen.
Korrekt. Dom hade tydligen ett tekniskt problem under förmiddagen så nu fungerar inloggningen igen.
progambler345 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td