Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-24, 14:31   #16
PTV
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 60
Sharp$: 291
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kisumu Visa inlägg
Skattemyndigheten kan gå tillbaka 5 år i tiden så under den tiden så måste du kika över axeln och hålla koll...
10 år om det rör sig om större belopp (grovt skattebrott) om jag inte missuppfattat saker.
PTV är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 16:09   #17
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har bestämt mig.
Tänker ta kontakt med personer jag känner ytligt från andra länder som har tillgång till Matchbook och erbjuda en månadsbetalning för att öppna ett konto som jag kan spela på.
Finns väl ingen bättre eller enklare lösning.

Har en kompis som tillverkar och säljer roulette datorer och jag är moderator på hans forum.
Han är från Australien och om jag minns rätt som tillåter dom Matchbook.
Ska kolla upp det här, undrar vad som vore rimligt att betala för någon att öppna ett konto för någon annans användning.

EDIT fy fan hahah kolla mail jag skicka och tro det eller ej Austrailen står med :-(
Han hade vart pålitlig och känner honom mer än ytligt, typiskt.

Citat:
Currently, we do not accept sign-ups from customers resident in the USA, France, Spain, Slovakia, Portugal, Italy, Australia, Sweden, Germany, Russia and Canada.
Apropå skattebrott, hur ska det bevisas när transaktioner görs via Paypal eller Neteller och uttagen görs av annan person med konto hos Matchbook som sedan för över pengar med funktionen vänner. Låter ganska krångligt, kunde lika gärna var han som spelade och vunnit för att sedan skicka pengar till mig för att jag sålt ett spelsystem till honom.

MVH

Senast redigerad av Sputnik2012 den 2019-07-24 klockan 16:52.
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-03, 16:21   #18
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 15
Sharp$: 47
Standard

varför just matchbook och inte smarkets eller betfair?
Brucewayneee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-16, 17:57   #19
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skrev men det var felaktig information.

Senast redigerad av Sputnik2012 den 2019-08-16 klockan 20:28.
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td