Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-08-14, 17:54   #1
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 1
Sharp$: 6
Standard

Bookmaker som tar emot vad av yrkesspelare på europeisk basket?


Hej Sharps!

Jag har för länge sedan ägnat mig åt spel på yrkesmässig nivå och funderar på att ge mig på det igen. Men hela bookmakerlandskapet har förändrats totalt sedan jag slutade.

På gamla goda tiden så fanns det flertalet bookmakers som man kunde lägga vad hos som professionell spelare. Som 12bet, SBObet, Pinnacle osv.

Om jag skulle försöka ge mig på basketen i Europa den här säsongen finns det bookmakers som tar emot svenska kunder, inte limiterar kunder och erbjuder attraktiva odds fortfarande?

Om man måste betala 30% skatt så är det ok. Knappast önskvärt men bättre att lägga 300€ med 30% skatt istället för 0,13€ hos LeoVegas.
gamlagoda är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-14, 19:40   #2
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Tyvärr blir du limmad översallt. Spel live på basket hos 365 är det du kan klara dig längst på utan lim. Men låt bli utstick pre. Samma med Bethard, också ok så länge du spelar live. Sportmarket som du är skyldig att skatta 30% på tar emot svenska kunder och där kommer du åt Pinnen och Asien.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td