Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-14, 18:52   #1
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Betfair Kombiligan


Är det någon som har kollat in den?

Man spelar alltså bara multiples och man får poäng för varje match man prickar in. T.ex. spelar du en fyrling och bara får in 2 matcher så får du 2 poäng.

Killen som leder efter ja, vaddå, 3-4 dagar som de har haft detta? ... har alltså 550 poäng redan!. 550 matcher tippade rätt? Har jag missat något med poängräkningen eller är denna snubben en utomjording? Har det ens funnits 550 matcher att tippa på sedan de lanserade detta?

För det andra. jag bestämde mig för att göra en trippel för skoj skull. Man lägger ett spel och det finns ingenting som säger att du har lagt ett spel kvalificerat för att delta i tävlingen. Detta är något som Betfair är fruktansvärt dåliga på, något man har märkt sedan tidigare. En massa promotions men man får aldrig riktigt någon info om hur man ligger till vad det gäller kraven.

Jag fattar oftast inte hur de jobbar med sina promos. Jag hade en tjej som sökte mig konstant under sommaren för en enkät och jag bara sköt upp det. Till slut så gick jag med på att svara på hennes frågor.
Det var 2 frågor jag fick.

-Är du nöjd med att spela på Betfair?

-"Tja, klart jag är nöjd. Ni bistår med en tradingtjänst och jag spelar om pengar med andra. Vad kan vara fel med det? Inget att klaga på"

-Är det något du skulle vilja förändra vad det gäller promotions?

-"Tja, skulle inte vara fel med mer informativa och enklare promotionregler kanske"

-Ok tack för din medverkan. Som tack sätter vi in 300kr på ditt konto.

"... ... ... ja det var så lite så"

-Ha en trevlig dag

-"Ja du med"

KLICK


Jag fattar inte vad dom har för gäng som promotar åt dem men det känns som vilda västern i hela bolaget ibland.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-16, 15:06   #2
 
Sonnys avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 135
Sharp$: 1804
Standard

Håller med dig om att det kan vara ganska rörigt gällande deras promotions. När det var CL final tog jag del i deras mobilbonus, men i all hast så råkade jag trada tillbaka en liten summa och det fick man inte göra så jag fick ingen bonus (här har jag visserligen mig själv att skylla).

Det kom ett nytt erbjudande om spel i mobilen nyligen där man fick 50 kr gratis om man spelade via mobilen. Har inte sett röken av några pengar och här vet jag inte vad jag kan ha gjort för fel. Eftersom det bara handlar om 50 kr har jag heller inte orkat bry mig om att kolla upp vad problemet kan vara.

Nu har de haft betfair sommer och jag har än så länge inte sett några pengar. Är det förresten någon som vet när den kampanjen avslutades? Har för mig att det var för några dagar sedan, men jag är inte helt säker. De pengarna ska jag i alla fall ha, för i det här fallet vet jag att jag har rätt till dem.
Sonny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-16, 15:14   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Inte sett någon skymt av kombiligan? Vart hittas den?
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-16, 17:13   #4
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kombiligan hittas under Season Ticket
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td