Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-09-12, 21:30   #1
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 21
Sharp$: 88
Standard

Vad fan är det som händer?!


Fick det här från Sportmarket idag.

IBC and SBO have both recently introduced a series of measures targeted at improving their risk management capabilities. In some cases, these changes have resulted in customers experiencing significantly reduced bet placement success rates and/or significantly worse prices appearing on the betslip.


SBO have informed us that specific accounts will be ‘marked’, without prior notice, at the sole discretion of their Risk Team. In extreme cases this can result in the standard odds being reduced by half e.g. 1.84 reduced to 1.42.


IBC prices are displaying on the betslip as normal but on placement they frequently return the message “We are updating odds, please try again later.” This often results in the odds being reduced despite the bet not being placed.
beetlebum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-13, 09:56   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 320
Sharp$: 1435
Standard

Fick samma meddelande och det strax efter att Singbet voidade ett av mina spel utan ngn som helst rimlig anledning. Känns som de asiatiska spelbolagen börjar dra åt tumskruvarna. Varhelst jag söker mig ut i världen så hamnar jag alltid till trygga Betfair i slutändan.
Börjar bli lite trött på mystiska utlandsbetalningar till div agenter/spelbolag där man i slutändan är beroende av div bolag/personer med tvivelaktig karaktär.
Nä få sitta och traggla på Betfair och försöka hålla näsan över vattenytan.
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-13, 11:00   #3
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

SBO kan ej räknas som sharp längre och har slashat gränserna totalt för majoriteten, hände för ett tag sen.
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-14, 07:54   #4
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 124
Sharp$: 1672
Standard

Oroväckande. Vad gör Sportmarket åt saken? En rimlig lösning vore att helt enkelt ta bort SBO/IBC.

Någon med mer info?
thebandit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-14, 10:58   #5
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 21
Sharp$: 88
Standard

Tror inte Sportmarket kan göra speciellt mycket, mer än att ta bort de här två då.
beetlebum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td