Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-30, 16:28   #16
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Masho123 Visa inlägg
sant,sant kanske borde heta hur gör ni för att inte bli lmiterad
förlora pengar eller in vinna tillräckligt mycket pengar är enda sättet att undvika limitering.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-30, 17:53   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 314
Standard

Syndikatspel är en stor anledning till limitering.

När någon släpper en rek på ett spel hos ett bolag och sen så kommer 10 pers inom några minuter och spelar exakt samma spel, sådana kunder vill bolagen inte ha och limiterar dessa.
StefanL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-30, 19:06   #18
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Enda bolaget jag har erfarenhet av, blev limiterad i ett par omgångar när jag spelade max eller över limit (godkändes av trader) och vann. Har sedan dess mest spelat strax under insatsgränsen, men när jag lagt spel över limit har jag fått det godkänt via trader, så de kör allt med trader-godkända bets. Det var väl någon månad sedan jag gjorde detta senast.

Det ar skillnad pa limitering och limitering. Vi pratar om insatsnivaer pa 30kr om ens det pa hela kontot. Du syftar pa naget helt annat namligen att spela for mer an vad din maxknapp sager. Ett limiterat konto kan inte gora det. Nar du limiteras hos bet365 sa kan inte en trader godkanna ditt spel utan du nekas omedelbart istallet. Spelet gar inte heller vidare for godkannande. Se screenshoten pa personen efter mitt tidigare inlagg som forsokte spela for 1krona.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-04, 13:44   #19
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Gillar inte alls tråden.
Gamebookers tillåter maxinsats 75€ på mycket.
Expekt limiterar så ens spel får gå vidare till en trader för godkännande, dock så brukar de oftast godkänna spelen.
bet365, har du blivit limiterad så går inte ens spelen vidare till trader för godkännande, utan du är cutted direkt.
bet24 är en inget att hänga i granen ens
pinnacle limiterar inte, dock har de låg limit på utländska marknader så du kan inte få igenom dina insatser helt heller.
betfair kan inte heller limitera då deras upplägg är en börs, däremot är du beroende av köpare/säljare där, men det säger sig självt.
centrebet har schyssta gränser helt klart, dock kan du glömma att du får satsa 5-10k på raken då dessa går till trader för godkännande efter ett tag. Ibland godkänns de och ibland inte.

Även 5D limiterar om du slår deras linor, hade följande chattkonversation med dom tidigare. Detta bekräftas även på SBR.

Spoiler:
Please wait for a site operator to respond.
Chat InformationYou are now chatting with 'Ernest'
Ernest: Hello. How may I assist you today?
KP: hi do you have any demo login we can use? I am new to this site and want to move from pinnacle. However i want to see the odds and the markets that you have before I sign up
Ernest: we don't currently offer a guest login, unfortunately
Ernest: however
Ernest: there's an option on top called live lines
Ernest: you can see the lines we offer there with a bit of an update delay
Ernest: or you can just register and check our lines once you log in
KP: there is no such option for me?
Ernest: Live Lines
Ernest: please go to that link
KP: thanks that worked
KP: also
KP: what are your wager limits?
Ernest: the standard limit is online is minimum $1, maximum $5000
KP: and how easy can a member be limited if they hit the lines faster than you change them?
Ernest: the maximum may change depending on the event
Ernest: not sure, that would be up to the wagering department
Ernest: but things like that get caught very easily
KP: i know which is why im asking first so you do limit people who follow cappers
Ernest: Just a moment please
Ernest: customers are limited according to wagering's discretion, if you follow any cappers & wagering management considers is not necessary to limit you, then you are not limited, if your action with us requires it
Ernest: then you might have your limits lowered

Jag har idag fått uppleva en limitering på centrebet. Godkänt belopp -> löjliga 10kronor som var tvungen att gå vidare till trader för godkännande dessutom.
Då har dom också hamnat på the black list för mig
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td