Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-03-29, 22:00   #1
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 181
Sharp$: 759
Standard

Skill On Net Ltd: problem med simbagames.com etc


Skill On Net Ltd tillhör ett av de sämsta företagen som har en svensk spellicens. Deras spel-siter har ett dåligt spelutbud, dålig support och håller en låg teknisk kvalité. Utöver det godkänner de inte digitalt bank-id för konto-verifiering av identitet och adress, utan kräver en omständlig och överflödig verifiering med dokumentkopior o dyl.
Endast ett fåtal av siterna de listat på https://www.spelinspektionen.se/lice...ed-spellicens/ fungerar för svenska kunder. Siter som tidigare fungerat från Sverige har plötsligt slutat fungera. Ett exempel är SimbaGames. Om man laddar simbagames.com från en dator med svenskt IP har de lagt in en redirect till https://se.simbagames.com/. Sedan tidigare i år får man dock bara ett felmeddelande på den sidan ”The page isn’t redirecting properly”. Om man försöker kontakta deras support får man inget svar. Antar att det finns andra personer med konto på SimbaGames som upplevt samma problem?

Utöver detta finns det kunder som blivit blåsta på stora vinster. Ett aktuellt exempel finns i tråden på https://www.flashback.org/t3315327 där en kund säger sig at fått över en miljon SEK konfiskerade p g a ”buggar i systemet”:
"Lång historia kort, jag satte in totalt 50 000 sek i flera insättningar och spelade Gonzos Quest enbart på Mega Casino under två veckors tid. Den sista veckan lyckades jag spela ihop med flera större och mindre vinster varje dag 1,2 miljoner kronor, där börjar problemen.
Jag hade tyvärr inte gjort min research innan jag började spela på just denna sida då jag spelar på flera olika sajter. Hursomhelst så kan man enligt dom då bara ta ut 50 000 kronor i taget, jag lyckades få de 50 000 utbetalda till mig vilket var summan jag hade satt in hos dem.
Sen förutom vanliga identifierings saker som alla casinon vill ha när man ska ta ut pengar från dem (som dom av någon anledning inte behöver när man gör en insättning trots hur mycket pengar man sätter in)
Dom har inget telefonnummer man kan ringa så all support är via mejl/chatt. Veckorna går och svaren man får av dom varför allt dröjer sådan tid med uttagen är korta, orelevanta eller så får man inget svar alls. Tre månader efter min totala vinst 1,2 miljoner så har jag endast fått ut 50 000 kr vilket är vad jag har satt in hos dem.
Jag får då ett mejl av dem som säger mer eller mindre "Dina vinster (jackpots/bonusar) var pågrund av BUGGAR i vårt system och därför är dessa vinster inte giltiga enligt dem så dom kommer inte betala ut några pengar till mig"
Det är det sista jag hör från dem. Jag har självklart insett att jag aldrig kommer få dom här pengarna vilket såklart är sjukt jobbigt då det hade ändrat hela mitt och min familjs liv. MEN jag skriver det här inlägget så i alla fall ingen annan stackare där ute blir blåsta av detta pajas företag igen, för jag unnar ingen det här jag har råkat ut för."
MultiSharp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td