Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-27, 16:30   #1
 
FoxMulders avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 279
Sharp$: 3892
Standard

ID-handlingar


Registrerade mig hos bet24 tidigare idag, men råkade skriva in fel på födelseår i personnumret (extremt klumpigt, men jag var stressad ). Kontaktade dem direkt därefter för att upplysa om följande misstag, och fick kort därefter ett svar där de sa att detta skulle korrigeras - först efter att jag har skickat in mina ID-handlingar till dem...

Det blir alltså första gången som jag ska skicka in ID-handlingar (har tidigare använt mig av spelbolag där detta inte har behövts) och jag skulle gärna vilja veta några saker.

Först och främst förmodar jag att det är okej att scanna passet och skicka in det som ID-handling till spelbolaget. Stämmer detta?

Sedan skulle jag vilja veta om man efter scanningen ska skicka in bilden direkt eller om man ska redigera ("blurra" ut) någonting speciellt? Kanske de fyra sista siffrorna i personnumret?

FoxMulder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-27, 16:33   #2
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Bara ta en bild med kamera alt scanna. Behöver ej blurra över ngt...

Då bet24 får anses som reko bookie också, så bör det vara lungt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
FoxMulder (+3)
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-27, 17:07   #3
 
FoxMulders avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 279
Sharp$: 3892
Standard

Tack för snabbt svar!
FoxMulder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-27, 17:23   #4
 
GianniAgnellis avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: allt är relativt
Inlägg: 149
Sharp$: 565

italia
Stats: 45 - 46 - 8
ROI: 110.30%
Vinstprocent: 49.45%

Standard

Du kan nog blurra allt förutom namn, personnummer och exp. date på passet om du vill men det är ju inte någonting som är direkt nödvändigt
__________________
gentile i chatten

"Le Bron James ska möta sitt gamla lag ifrån new york på madison square guarden. Men eftersom du inte är särskillt insatt i basketen så ska jag förklara.." - TheDarkKnight
GianniAgnelli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-01, 21:00   #5
 
sodomyandlusts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 25
Standard

du behöver inte oroa dig för att visa dina 4 sista. de är inte hemliga och vem som helst kan ta reda på dom genom att ringa skatteverket.
sodomyandlust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td