Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-25, 23:15   #1
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Kan spelbolag kräva pengar efter uttag?


Kan ett spelbolag kräva pengar av en i efterhand när pengar redan betalats ut och det finns 0 kr på spelkontot? T ex för avtalsbrott såsom ej korrekta användaruppgifter..
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-25, 23:30   #2
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Kräva kan dom ju alltid göra. Men om du inte vill betala så tror jag inte dom går vidare.

Jag kan inget lova men har då aldrig hört talas om det. Dom har inga sympatier att vänta från något håll så bättre att hålla käft än att riskera dålig publicitet för växelpengar. Ungefär som kontokortsföretagen agerar.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-26, 04:35   #3
FAman
 
samans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 3186
Standard

Jag har en polare som lyckades få ett negativt saldo på sitt konto efter en felrättning och uttag innan de korrigerade felrättningen. De kontaktade dock aldrig honom angående detta... de hoppades väl på att hans nästa insättning skulle ordna det.
saman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td