Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-30, 09:35   #1
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 20
Sharp$: 67
Standard

Betsson?


Hej !

har kört nu ett tag på Betsson detta på grund av att dom erbjuder odds på UFC matcher men vad jag har läst så är det ingen som rekommenderar betsson som betting sida, är det något jag har missat här som är dåligt med dom ? :o

funderar på att byta till pinnacle sports men vet ni någon annan bra sida som erbjuder odds på UFC galor ?

tack på förhand.
phillewee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 09:53   #2
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det räcker inte att vara registrerad på en bookie, dock så ska du helst inte ha pengar inne där du sällan spelar. Betsson har väl helt okej service men överlag dåliga odds.

Bodog tror jag har UFC-spel.

Ledsen för att jag inte svarade på frågan.

Senast redigerad av Donald den 2011-08-30 klockan 09:57.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 11:30   #3
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2
Sharp$: 86
Standard

Bet365 erbjuder odds på UFC galorna.
pizzaslajzarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 19:55   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Pinnacle samt 5dimes erbjuder också odds.

Vad gäller spelbolaget Betsson så beror det på dålig återbetalning dock kan de ha utstick ibland. Dessutom kickar deras limits in om du satsar större belopp.

Annars gäller det gamla vanliga, öppna konton på alla bolag som erbjuder UFC. Sedan spelar du där du får högst odds. För överföringar mellan sidorna använder du en internetplånbok såsom moneybookers exempelvis.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-30, 22:07   #5
 
pojkrummets avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 39
Sharp$: 635


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Betsson kör sin bonus 'SPORT1200'. 1200 SEK + bonus ska omsättas 3 ggr = 7200 SEK. Det ovanliga i det hela är att det inte finns någon tidsbegränsning för omsättningen av bonusen. Hos supporten fanns endast uppgifter på 5 ggr omsättning på 60 dagar.

Screenshot
__________________
On the way back to Las Vegas, Fezzik appeared to lose his nerve.

Senast redigerad av pojkrummet den 2013-05-30 klockan 22:13.
pojkrummet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td