Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-16, 21:30   #1
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Youwin.com / Bra lr Dåligt


helloj

Någon som spelar hos Youwin? De har bra odds på svensk ishockey som jag lirar ofta. 5% marg på PK linen är bra.

Någon som vet något om dem?
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-16, 21:36   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 282
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

bra kontakt via chatten allafall men jag avaktar med o ge svar, se min tråd:
https://www.sharps.se/forums/offtopic...arna-tillbaka/
joppoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-16, 21:58   #3
 
fiddes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 180
Sharp$: 1423
Standard

Jag har spelat hos dom och funkar kanon. Kan vara lite sega på att rätta men utbetalningar till moneybookers gick snabbt och smidigt.
fidde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-16, 10:48   #4
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6008
Standard

Bumpar tråden lite. Någon som lirat här nyligen? Såg att dom har lite mer linor på svensk volleyboll än vad andra bolag har så skulle vara intressant att spela där tills man blir limmad...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-16, 11:05   #5
 
Fakes avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 404
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

Det jeg husker fra YouWin er veldig lave limits. De gangene de var ledende på noe, så var limiten så lav at det ikke var noe vits å spille. Alt kommer selvsagt an på hvor mye man spiller for, men mener å huske at man f.eks ikke fikk spilt for mer enn et par hundrelapper på f.eks norsk Tippeliga.

Husker også jeg ble oppringt av YouWin noen måneder etter ettersom jeg sluttet å bruke de med en gang. De kunne tilby meg en 100% reload bonus på 10$, sa bare ellers takk og ønsket vedkommende en fin dag videre. Alt i alt, ingen bookie som jeg savner hvertfall.
__________________
Citat:
In gambling the many must lose in order that the few may win.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Seebbo (+5)
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td