|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Diggar wimderons parlays. Brukar ta bort dem med sämst odds och lira max fyrling. Satt tre av tre combos hittills.
|
|
|
|
#92 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#93 |
|
Det är just hans OS-spel jag satt & väntade på tidigare idag. Dock inte kommit något idag..
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Citat:
Ja den är hur nice som helst, nån dag ska jag gräva efter folk som liknar andersoni, dvs "ok" ROI totalt men de kanske är jätteduktiga i nån kategori. Säg till om du hittar nåt.Wimderon verkar lägga ut OS-spel runt 22 och idag har det inte kommit några.. har inte provat nåt av hans OS hittills men väntar ivrigt nu!
|
|
|
|
#96 |
|
Dagen so far:
Mons + 1,66u leksand +2u asplöven +1,4u montanes +1,16u bayern munchen +2u universitad levande +2u nalbandian levande +1u Ser riktigt bra ut än så länge, & veckan har börjat kanon. Tennismatcherna är alltså två spel ur wimderons combo. Edit: nalbandian satt hårt inne, men gick hem tillslut! 100% träff för dagen, It´s GOOD
Senast redigerad av Bobbobula den 2010-02-18 klockan 16:16. |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Citat:
![]() Spanade in denna killen nyss http://koliopp.blogabet.com/ han har en ROI på 105% och ligger 174u plus på WTA & 183u på ATP. Har förövrigt sökt efter en duktig WTA-rekare.. Ska ha lite koll på honom i dagarna & kolla in tennisformen iaf.. |
||
|
|
|
|
|
#98 |
|
Hans skotska fotboll var också grym, men i Champions League ska man lira tvärtom
![]() edit. doko har 3 nya, missade precis en som började 23 :(
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have." Thomas Jefferson Senast redigerad av olof86 den 2010-02-17 klockan 23:03. |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
fadematerial
![]() Haha, upptäckte nu att jag dubbelspelat bayern munchen.. Jävla ouppmärksamt av mig att slänga in sammanlagt 8u där. Hade en väldig tur att bayern gjorde mål i slutet! Skärpning på mig
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Doko har 3 nattspel som nu är postade.
hämta dem här: www.doko.blogabet.com spelen gäller över 2,5 mål & kommer från brasilien & mexico. Jag ryggar dessa tre spel med 2u styck. Första spelstopp är 00.50 (brasilien) De två resterande matcherna är från mexico och startar 03:00 Lycka till alla & godnatt! |
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Dagens jobba in är iceemans pics från fonderna värde/säkra:
Helena jonsson top3 2,20 betsafe, 4u skidskytte medvetsea-flatland 2,0 nordicbet 4u skidskytte suter-mancuso 1,85 nordicbet 3u alpint (damer) kirchgasser-zettel 1,60 nordicbet 3u alpint (damer) Edit: Lacko-Chardy 2,0 pinnacle 2u (tennis) (spiel) Berdych 1,32 pinnacle 4u (wimderons sista spel i sin parlay från igår)(tennis) Senast redigerad av Bobbobula den 2010-02-18 klockan 16:54. |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Detta kortet känns riktigt bra på förhand & jag nöjer mig där för nu.
Återkommer med förhoppningsvis någon mer match till ikväll
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
två av tre satt från dokos överspel inatt & gav 3u till kassan
![]() Hoppas någon hann med hans 5u-spel imorse/förmiddags oxå, (5-1) Kunde inte posta det här då jag tränade. synd att svenskorna floppar i OS.. |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Citat:
sammanlagt för dagen (ink natten) slutar på 13,46u ![]() Hoppas någon följer spelen & framförallt spelarna som hänvisas från denna dagbok. Denna vecka har varit helt fenomenal hittills! Bankrullen har ökat med 36,64 % bara denna vecka.(36,64 units) Har hittat en bra balans av rekare och upplägget känns klockrent
|
||
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 138Flickvaen - Divison 4 Stats: 25 - 21 - 0 ROI: 113.22% Vinstprocent: 54.00% |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
|