Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-09, 11:08   #1
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 103
Sharp$: 80
Standard

Hipossum går på känsla. (fotboll)


Goddagens!

För en tid sedan lade jag in 50 kronor för att kunna streama fotbollsmatcher på bet365.
Jag rörde sedan inte pengarna förrän igår, då jag tänkte att det kunde vara kul att spela lite för att göra matcherna jag ser på lite intressantare.

Så igår spelade jag mina första femtio kronor någonsin på Bet365 och det gick väldigt bra till min stora förvåning.

Det blev tre stycken singlar och såhär såg mina första spel ut.

Valencia - PSV , 1 ; 1.66. Insats 20 kr, Utdelning 33.34kr
Valencia - PSV , över 2,5 ; 1.70. insats 20 kr, Utdelning 34.00 kr

Manchester United - Athletic Bilbao, 2 ; 7.00. Insats 10 kr, Utdelning 70.00 kr

Så gårdagens 50 kronor blev tillslut 137 kr!

Jag har förstått att det kommer gå utför efter denna inledande afton. Men jag är villig att försöka göra något bra av pengarna iallafall.

Målet är att ha kul och skapa spänning i matcher samtidigt som jag gärna skulle vilja gå plus, men det är inget väldigt genomtänkt eller uppbackat spelande jag står för. Så akta er för att ta rygg.

Jag tänkte börja med att skriva ner helgens spel!

Inför helgen har jag satsat följande på Bet365.

Napoli - Cagliari , 1a till 1.53. Insats 35 kr.

Napoli är i bra form och Cagliari är i ... mindre bra form.

Arsenal - Newcastle , Arsenal vinst i 2:a halvlek till 1.80. Insats 30 kr.

Arsenal gör mycket mål i andra halvlek och särskilt på sistone, de är dessutom i ruskigt bra form, trots lite tur mot Liverpool senast.

Norwich - Wigan , 1a till 1.83. Insats 50 kr.

Norwich spelar hyffsat stabilt hemma och Wigan har varit helt under flötet denna säsongen. Känns ganska säkert med ett bra odds.

Everton - Tottenham, 2a till 2.50. Insats 20 kr.

Detta är ett rent drag, Everton ser starka ut hemma med segrar mot City och Chelsea senast. Tottenham i dålig form och med en hel drös spelare på skadelistan. Detta är rent ut sagt ett riktigt skitspel statistiskt, men jag går nog på lite stolthet här som Tottenhamsupporter.
Hipossum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 11:52   #2
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 103
Sharp$: 80
Standard

Satte in en tvåa i halvtid på Brisbane - North Star vid ställningen 1-1.
12 ggr pengarna och nu står det 1-2.

Edit: Bah 2-2

Senast redigerad av Hipossum den 2012-03-09 klockan 11:53.
Hipossum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 11:56   #3
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej och välkommen till Sharps.

Tips: skapa ett spreadsheet, koppla det till din användare så att det syns under ditt namn och lägg inte in spel i efterhand, vare sig i sheetet eller som ett inlägg.

Lycka till!
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td