![]() |
Tre förlorade spel idag men med oddsen 6.25, 10.00 och 101.00 så kan det bli så ibland :)
Nu laddar vi inför höjdfinalen i morgon. Grabarz lär bäras över ribban av publiken :) |
Dök precis om en rek på RoK på Grabarz...det sprider sig :)
|
Fick en känsla av av norrmannen Ingelbrigdsen kan skrälla rejält idag. Fråga mig inte riktigt varför...ser bara han komma på upploppet och knuffa sig fram till en topplacering. I så fall måste vi få ett riktigt långsamt race där han klarar av att hänga för att sen spurta sig fram. Liten slant får det vara värt. Spelat på betfair.
|
Avdelning långsökta spel:
Snart avgörs årets upplaga av miss World och jag som ibland inte har något att göra tydligen har läst runt på lite bloggar och andra förstårsigpåare och hittat att Jamaica och Philppinerna hör till lite av deras favoriter till att vinna hela skiten. Börja kolla upp lite odds och hittade 17.00 resp 21.00 på bet365 på dessa damer. Men tittade vidare och hittade 81.00 resp 101.00 på WillHill. Där hade jag inget konto men öppnade ett och kastade in lite kosing. Märkte dock att dessa spel var limiterade och fick inte in mkt slantar på spelen men det blir ändå en hyfsat vinst om de skulle gå in.
Jamaicamissen: http://www.missworld.com/Contestants/Jamaica/ Philippinmissen: http://www.missworld.com/Contestants/Philippines/ |
3u på Laval i ligacupen hemma mot Le Mans. Laval är oftast starka på hemmaplan och har inlett säsongen lite piggare än Le Mans. Lagen mötes i mitten av Juli i en träningsmatch som Laval vann med 4-1.
2.30 på mybet
spelstopp redan 20.00 så ni vet |
Mexico i OS-final! Vamos! :clap:
|
Efter att sett Harper springa semi på 100 m häck så liras tungt på att hon vinner om man inte räknar Pearson.
Jag fick 1.70 före kommision, oddsen på väg ner nu tror jag...
|
Grabarz illa ute...ville ha lite spänning med honom i alla fall...klara i sista nu!
|
Grabarz ute...tråkigt.
|
Dawn Harper räddade denna dagen...pust.
|
Det blir alltså brassarna för Mexico i fotbollsfinalen. Det går inte att säkra vinsten eftersom brassarna lär stå lågt att lyfta guldet... Bara att hoppas på skräll. Mexico lär inte stå i 12.00 i alla fall :)
|
8u på att Vesely vinner spjutkastningen i morgon(edit). Han är i bäst slag, har kastad längst i år och imponerade med över 88 m i kvalet. Nytt pers i morgon(edit)?
|
Pinnacle har 1.787
Men tävlingen är på Lördag :cheers: |
djungelhjul, spjutfinalen är på lördag. Inte ikväll. :cheers:
|
Jaså, då får jag ändra :) Sommarlovet är slut så nu är det mkt skola i huvudet...tack för informationen :)
|
Tror jag kan ha sett Javelin idag bara och att jag inte såg att det var tiokamparna som kastade idag :)
|
Citat:
http://www.crossed-flag-pins.com/gen...-flag-gifs.gif |
Tar ett litet skrällspel på att Holland vinner 4 X 100 m om man räknar bort USA och Jamaica. Man är regerande EM-mästare, det är väldigt jämnt bakom USA och Jamaica, man har Trinidad utanför sig att gå på. Skräll tack!
|
Ett fotbollsspel i kväll: PSG gör mål på straff till 5.50 hos unibet.
När Zlatan spelar blir det gärna straff. Han är nödvändigtvis inte den som ordnar den men, som sagt, jag tycker han lägger straff mest varje match :)
|
Vesely gjorde en grymt dålig final...stor missräkning!
|
Straffen till PSG satt långt inne ;)
Sjukt att den kom ändå. Tack för det <3 |
Fina pengar på straffen :)
Tack själv Trouler! |
Idag kör jag en peng på Kroatien i finalen i vattenpolo mot Italien. Italien vann överraskande semin mot Serbien och vi fick inget ren balkanfinal. Kroatien har stormat igenom turneringen och vunnit samtliga sju matcher man spelat. I gruppspelet slog man Italien med 11-6.
Betsafe 1.77
|
Kör att Ranegie nätar i Elfsborg-MFF idag också. Betsson.
|
Citat:
|
Citat:
http://www.svtplay.se/live/184728/va...ien-italien-h- |
Citat:
|
Någon mer än jag som bettade på nattens UFC?
Lyckades iaf pricka in 4/5 så jag är nöjd :) |
3-2 Kroatien i ht i vattenpolon.
|
5-3 Kroatien inför sista perioden.
|
Slut 8-6 Kroatien :)
|
Ranegie! Börjar bli en vana nu :)
|
Nu börjar du få så där äckligt fin form igen :claps:
|
Gillar dina spel. Alltid intressant att kika in här. Keep it up!
|
Tack tack kul att höra. Sharps är första sidan mina spel inte leder till att man blir inbjuden (intvingad) i någon slags redaktion. Skönt att bara köra för medlemmarna :) Därför lär jag stanna här.
|
Lite slantar idag på Värnamo som har sett riktigt vassa ut på slutet och hemma i Småland verkar man riktigt starka just nu. Idag är det en otroligt viktig match mot Degerfors som jag tror man vinner. Man saknas duktiga Gaete men det blir vinst ändå Superettans sämsta bortagäng.
Bolagen är nordicbet resp. mybet.
|
Ska iväg o lira fotboll men denna matchen tror jag slutar med riktigt stora siffror. Ta den på bet365 som livespel kl 20 om ni vill. Rygga på egen risk!
|
Värnamo förlorar trots tidig ledning... Randers vinner (se rektråden) och dammatchen slutade 21-0! :)
|
Ada är i farten igen i damernas cl-kval. Först förlorade man mot Kharkov med 1-14 och sen mot Apollon med 0-21. Nu möter man Klaksvik som också har två förluster men som bara förlorade med 1-2 mot Kharkov. Tror Ada får en ny storförlust och ö5.5 till 1.85 låter finfint på nordicbet.
|
Citat:
Jag ryggade på 1.80 ser nu att oddset droppat till 1.50 |