![]() |
Rygg på den! Står över 2,5 mål i sheetet så du kan ju ändra till 3,5 då du inte låser spelen :)
|
Tack! Har ändrat :)
|
Liten peng på Röda Stjärnan. 11.89 är i högsta laget med tanke på att Bordeaux har rätt många spelare borta
|
Dagens ända spel blir över 3.5 i Häcken-Åtvidaberg. Två målglada gäng och oftast blir det riktigt målrikt när Häcken lirar hemma.
|
Häcken gör 3-1 med 25 min kvar och det hela är klart :)
|
5-1!
Du är långt inne i ditt game =) Bra spelat! Du har koll. |
Hej då Ranegie! Välkommen Rantie!
|
Det tog inte lång tid för Rantie :)
|
Citat:
|
Dags för något bolagsspel?
Europatips? Bomb? Vad som. Har du tid och lust att dra ihop något? |
Idag finns det tyvärr ingen tid men är pappaledig nu måndag tisdag så då kan vi väl köra :)
|
Idag fick det bli en favoritfemling för mig. Inte mkt att säga, dessa fem lag bör vinna.
|
Dagens Superscore:
Inter 0,1 Roma 0,1 Lille 0,1 PSG 0,1 Barca 3,4,5,6 Valencia 0,1, |
Sandefjord verkar förstöra femlingen...
Standardspel i kväll, Zlatan gör mål på straff.
|
ja, psg måste fan rycka upp sig nu alltså. Möjligt att Ancelotti ryker annars och Guardiola plockas in?
|
Citat:
|
Zlatan, I like...!
:D |
Rosengård i storform i tvåan. Hemma har man varit riktigt starka på slutet och idag möter man Olympic som inte vunnit på riktigt länge.
|
5-0 Rosengård :) riktigt jäkla skönt.
|
Du verkar ha koll - steppa upp insatserna!
|
Förr eller senare vänder det för Kidderminster i BQ Pr. Men jag hoppas på ny förlust i morgon mot ett offensivt starkt Braintree. 2.62 på hemmaplan är bra.
|
Backar Maidenhead i BQ S efter att ha läst på engelskt forum att trots att lagen har lika många poäng i ligan så ska hemmalaget vara starkare över hela plan.
|
Trots att Japan har hemmaplan är Tyskland bättre och samma generation vann EM-guld senast, är samspelade och har imponerat i VM så här långt.
|
Citat:
|
Själv sitter jag på Japan +0 @2.75 med medelslant samt -1 AH @7.20 med en mindre slant.
Sämre start kan man ju inte få när tyskan rinner igenom i djupet och stänker in 0-1 redan efter 57 sekunder. :) Jaja, mycket match kvar! Lycka till ni andra som sitter på "fel" sida. :cheers: |
Läste lite i Lazlos spelbok och vill säga något liknande här.
Ser mkt hellre att ni skriver era tankar, både för och emot, än att få massa sharps (vad ska jag med dem? :)) I många trådar stör det tydligen när folk tackar och skriver ot osv...men inte här där jag bestämmer...skriv på! :) |
3-0 blev det till tyskarna förresten, fint att ha i ryggen inför kvällen :)
|
Du verkar ha lite koll på blue squre ... vad tror du om wrexham-hyde... tänkte spela wrexham men blir liite osäker nu när oddsen stiger
|
Vilka forum sitter du på förutom sharps och hittar info/spel? Tänker till exempel på var du hittat dagens conferenc spel.
|
Citat:
|
Då måste jag få säga några fina ord istället för att ge dig massa sharps! ;)
Måste säga att jag älskar din spelstil och skicklighet! Skulle aldrig våga spela dom spelen du lirar om jag själv hittar dom, och du visar på stor kunskap! Och har ett medelodds på 8,94!!! Måste bara säga hatten av och tack för hur många underbara spel som helst! :hattenav: :cheers: |
Tusen tack :)
|
Kör en liten slant på att Bangor vinner båda halvlekar borta mot Aberystwyth. Lagen möttes så sent som för tre dagar sedan och då vann Bangor med 7-1. Det blir nog inte lika stora siffror idag men 0-1 i ht för att grundlägga 1-3 ft? :)
|
Att hitta en superscore i Johnston Paint Trophy är inte lätt men men...
Coventry 3,4,5 Burton 1,2 Portsmouth 1,2 Bournemouth 2,3,4 Southend 1,2,3 Wimbledon 0 |
Att hitta två lag i Hollänska ungdomsserien som har fler under- än övermatcher är svårt i sig. Att hitta när de två lagen möts är svårare. Att få över 3.00 på under 2.5 är inte svårt men svårt att motstå :)
1u dock bara...
|
Citat:
Rygg |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Mycket bra odds och spel men medeloddset höjs ju rejält utav spelet på Zlatan till PSG! Men det fråntar INTE faktum att du är grym på detta - kudos till dig! :cheers: |
Medeloddset på de vunna spelen är drygt 4 ink spelet på Zlatan, det säger inte så mycket. Spela 99 spel till 2.00 och 1 till 100 så får du medeloddset 2.98. Det som imponerar på sikt är väl snarare ROI och nettot.
Önskar fortsatt framgång! |