![]() |
Och en sista:
Guadalajara ligger i botten av ligan men har mött topplag så här långt. Barcelona B är sämre i år och hoppsan sa så många spelare som saknas idag. Mna har dessutom släppt in jättemånga mål på slutet så jag chansar på en målrik historia som hemmalaget vinner.
Nöjer ni er med rak, 3.10 unibet eller dnb 2.22 samma bolag. |
Får man fråga vart du hittar info om att de ställer upp med A-lags spelare? :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu jobbar vi in 13rätt!!! Kan bli ett bra kalas ikväll;)
|
Citat:
|
10 rätt...inte riktigt godkänt kanske.
Vi missar Swindon, Hartlepool - två spikar. Och sen blev Crewe-Tranmere 0-0 där vi hade 1/2. |
Japp sånt som händer bara att bryta ihop och komma igen :) nya matcher nästa vecka :D
|
Kör vi nästa vecka också?
|
Det hoppas jag på i alla fall :) vi kan ju inte ge upp efter en omgång ju
|
Till nästa vecka gör vi så att ni som vill vara med igen smäller in 150 kr senast Torsdag.
På Fredag rensar jag och kallar eventuellt in reserver. |
Nästa helg sitter den ;)
|
Kalla in oss reserver så fixar vi det tilllsammans....;)
|
Gör ett större system istället så alla som vill kan vara med!
|
Citat:
|
Strasbourg-Nancy II slutar 2-2 och spelet förlorat. Vad Valenciennes II-Metz II slutade vet jag inte.
|
Valenciennes II-Metz II slutade 1-1 efter att Metz kvitterat i 92:a minuten...inte min dag idag.
|
ok visste inte att man max kunde vara 20! sorry!
|
Ingen fara :)
|
Djungelhjul, har du några nattips?
|
Lindvallen, såg ditt inlägg nu. Nej, jag föll utmattad i säng redan vid 21-tiden :)
|
När jag såg att det fanns 8.40 på Bosniens u-21 gäng (Betfair) hemma mot Tyskland i morgon var jag tvungen att spela.
Bosnien måste vinna även denna gång för att nå playoff i U21 EM. Man ligger nu strax utanför top 4 bland grupptvåorna. Man har nu fyra segrar av fyra möjliga hemma i kvalet. Tyskland är klara gruppsegrare efter att ha vunnit samtliga nio matcher i kvalet. Man vill säkert ha ett 100% facit och är därmed favoriter även i denna match. Men över 8.00 på ett heltaggat Bosnien hemma mot ett Tyskland som inte måste ta poäng och som redan är klara? Känns fel att inte testa :)
|
En Superscore idag:
Spezia 0,1 Brescia 0,1 Huesca 0,1,2 Racing 0 Sporting 0,1,2,3 Lugo 0,1 |
Citat:
|
Citat:
Minusdag blev +3.5u :) |
SUPERSCORE
1 Bari - Ternana 1X (Bari oerhört överstreckade, 83%) 2 Empoli - Sassuolo X2 (Sassuolo oddsfavoriter, ändå bara 24%) 3 Crotone - Cittadella 1 (Ska vara skillnad, spik till 60%) 4 Pro Vercelli - Livorno X2 (Livorno med fin form) 5 Padova - Grosseto 1X2 (Padova otroligt överstreckade, 8% på bortaseger) 6 Juve Stabia - Vicenza 1 (Testar spik på normalt hemmastarka JS, 49% i högsta laget) 7 Virtus Lanciano - Ascoli 1X (Vet inte mkt, chansar med 1X) 8 Crawley - Portsmouth 1 (Spik som ska sitta, Pompey är inte bra, 55% är helt ok) 9 Spezia - Brescia 1X (målsnålt och jämnt med hemmafördel) 10 Huesca - Racing Santander 1X (Santander ur slag, gör man ens mål här?) 11 Sporting Gijón - Lugo 1X (Gijon överstreckade och Lugo kan fixa ett kryss) Vilkor: U-tecken på Bari, Padova, Spezia, Huesca och Gijon där 2/5 måste sitta. Hoppas dock att någon av de storstreckade lagen bara får kryss. 120 rader! |
Hoppar på Crotonetåget som tuffar på både här på Sharps och på flera andra bettingsidor runt om i världen. Cittadella är inget bra serie B-lag och saknar mycket folk idag.
|
8% Grosseto leder borta mot Padova. Generellt är Supertotospelaren sämre insatt än Stryk-/EU-spelaren.
|
Crotone verkar ju helt utspelade...tåg i stil med SJ :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Det blev 9/11 på Supertoton. Ingen hade 11 rätt, 10 rätt gav 277 Euro.
|
Citat:
|
Citat:
|
Sydkorea är oftast väldigt pålitliga i kval. Uzbekiska ligan går framåt men inte tack vare uzbeker.
|
Jag tror Jovetic och Vucinic kommer att ha riktig lekstuga på Tisdag!
|
Följande kvartett har allt att spela för i morgon. Dessutom är man bättre än sina motståndare och har hemmaplan. Ska gå vägen.
|
Även en hcp dubbel med Danmark och Schweiz ser bra ut.
|