![]() |
Citat:
|
^lol
|
Jisses. Nej jag ursäktar kommentaren. Punkt slut
|
Idag är sista dagen att betala in till stryket! I morgon startar jag med reservlistan.
Hade som sagt sista korpmatchen igår, förlust med 4-6 (hade det inte varit för Maijadona i mål hade det blivit tvåsiffrigt, minst...) |
Provar ett spel på Cyperns u17 lag som idag spelar landskamp mot Luxemburg. Lagen möttes så sent för två dagar sedan och då vann Cypern med 4-1. Kan inte tänka mig att Luxemburg blir mkt bättre på två dagar. Ht/ft testas på Cypern. Drar ner insatsen något.
|
Tänkte lira en peng på dagens superscore som bara består av två svenska hockeymatcher: FBK-HV71 och Brynäs-Växjö.
Kan inget om hockey så är det någon/några som vill komma med lite tips? :) |
Har själv en 2:a på Brynäs - Växjö till 3.50. Brynäs har tappat sina vassaste spelare från förra säsongen (bland annat järnkrok och silfverberg) som stod för väldigt många poäng. Är inte super insatt men till 3.5 ger jag Växjö en liten slant. Dom har även värvat ett par intressanta spelare.
Edit: hv-fbk vågar jag inte yttra mig om |
Citat:
Järnkrok är fortfarande kvar i Brynäs. |
Citat:
Det stämmer bra. Det går inte att lita på Ting Hockey chefen! Ursäktar |
Provar detta på Superscore och hoppas på en målsnål och avvaktande premiär:
Färjestad 0,1,2,3 HV71 0,1,2,3 Måste sluta 1X Brynäs 0,1,2,3 Växjö 0,1,2,3 Måste sluta 1X 100 rader |
Lite dålig trend just nu...
Lite Zlatanspecialer i morgon:
|
Citat:
|
HV71 vann första matchen i sudden, så då missade han väl?
|
Citat:
|
Nej sudden ingår inte i super score. ODDS 309 ggr
|
Citat:
|
Okej, då satt den väl ;)
|
Fick ett mail om att en plats hade dykt upp åt mig i bolagsspelet, men jag är redan med så du skickade nog fel :)
|
Ska kika på det :)
|
Nu blev det rätt, Limeburn har fått en inbjudan och har på sig till 12.00 i morgon annars plockar jag nästa på listan vilket är Abber :)
|
Har lyckats plocka ut ett system nu på exakt 3000 rader. Nu ska Maijadona få titta på det. Börjar han tjafsa för mkt säger jag att han får göra om det. Då blir det oftast som jag vill :)
|
Sätter du upp mig på reservlistan? Behöver du mitt S-P användarnamn?
|
Har inte fått mail, jag pm:ar dig mailen igen om det blivit något fel.
|
Hallå Djungel, jag ser att ni drar igång ett bolagsspel igen (eller har jag missat det tidigare?). Det verkar vara fullt men jag hoppar gärna på tåget om det blir någon ledig plats framöver.
|
Då var systemet klart efter att total renovering efter att Maijadona hade helt annan uppfattning än mig :) Efter hårda diskussioner belv det så här:
1. Arsenal -Southampt 1 2. Aston V. -Swansea 1X2 3. Fulham -West Brom 1X 4. Manch.U -Wigan 1 5. Queens PR-Chelsea 1X2 6. Stoke -Manch.C 1X2 7. Bolton -Watford 1 8. Brist.C -Blackburn 1X2 9. Cardiff -Leeds 1X 10. Hull -Millwall 1X 11. Middlesbr-Ipswich 1X2 12. Nottingh.-Birmingh. 1 13. Helsingb.-GIF Sunds 1X2 Vilkor 1: U-tecken på Aston Villa, Chelsea och Helsingborg där minst 1 måste gå in. Vilkor 2: U-tecken på Fulham, Bristol C och Cardiff där minst 1 måste sitta. Vilkor 3: Minst två kryss ska gå in. Liverättning: http://liverattning.se/1x2/2012-09-15/stryktipset/DM För resten av slantarna gjorde vi en riktig chansbomben: Helsingborg 1,2,3 Sundsvall 1,2 Man U 3,4,5,6 Wigan 0 Stoke 1,2 Man C 0,1 QPR 1,2 Chelsea 0,1 Vilkoren är att BÅDE Stoke och QPR måste vinna! |
Ser bra ut! Må miljonerna regna över oss :drunk:
|
Så här ser min personliga 64-raders ut:
1. Arsenal -Southampt 1 2. Aston V. -Swansea X2 3. Fulham -West Brom 1 4. Manch.U -Wigan 1 5. Queens PR-Chelsea X2 6. Stoke -Manch.C 1X 7. Bolton -Watford 1 8. Brist.C -Blackburn 1X 9. Cardiff -Leeds X2 10. Hull -Millwall 1 11. Middlesbr-Ipswich 1 12. Nottingh.-Birmingh. 1 13. Helsingb.-GIF Sunds 1X |
Hoppas ändringarna lönar sig :) annars får du kör vad var det jag sa på han ;) ska bli spännande att följa i dag bra jobbat med systemet .
|
Varför är det ett spel på 2400 SEK och ett på 400? Är det inte bättre att lägga allt i samma? (Kan som sagt inget om SvS spelformer)
|
Tror det bara blir så var samma förra veckan bara djungel som kan svara på den tror jag.
|
UPPLADDNINGEN TILL LILLRÄTTNING BLEV FEL.
HÄR ÄR DEN RÄTTA: http://liverattning.se/1x2/2012-09-15/stryktipset/DM |
Har du en liverättning till bomben oxå?
|
Nej, inte idag, kolla vilkoren här i tråden.
|
11 rätt i ht - vi saknar United och Forest.
|
Tror en hel del på ett formtoppat Ålborg idag hemma mot Randers som dessutom saknar defensiva pjäser.
|
Gillar också överspelet i Fiorentina-Catania. Viola har god offensiv kraft framåt. Catania har varit ett riktigt svängigt gäng här i början och har över 3.5 i båda sina inledande matcher. 3-1, 3-2?
|
Fiorentina, Napoli och Roma är tre hemmalag som kommer att ligga på ganska mkt idag tror jag. Chansen till straff för hemmalaget är god i Italien och jag testar ett djärvt dubbelsystem med total 3u som insats.
|
Mitt chansartade eu-tips idag (r 0-7-16 + 2 halvor):
1. Reading -Tottenham 1X 2. IFK Göteb-Elfsborg 1 3. Fiorentin-Catania 1 4. Genoa -Juventus 1X 5. Torino -Inter 1X 6. At.Madrid-Vallecano 1 7. Osasuna -Mallorca 1 8. Sociedad -Zaragoza 1X 9. Granada -Deportivo 1X 10. Pescara -Sampdoria 1X 11. Siena -Udinese 1X 12. Nancy -Marseille X2 13. Freiburg -Hoffenh. 1X Topptips: 1. Reading -Tottenham 1X 2. IFK Göteb-Elfsborg 1X 3. Fiorentin-Catania 1 4. Genoa -Juventus 1X 5. Torino -Inter 1X 6. At.Madrid-Vallecano 1 7. Osasuna -Mallorca 1 8. Sociedad -Zaragoza 1X |
Citat:
hur hittar jag denna på bet? |
Citat:
|