Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-11, 23:56   #1
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 7
Sharp$: 147

Jihadbet
Stats: 1 - 0 - 0
ROI: 174.00%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

JihadBet - Min Jihad till paradiset -Fotboll,Futsal


Hejsan det har ar min Jihad till paradiset(arbetsfri) dar jag kommer spela lite roliga saker, jag kommer halla mig till seriosa sidor som:
ibcbet(12bet), singbet(188bet), sbobet, pinny, marathonbet*

*Jag listar MB som serios aven om de limitar eftersom de tar langre tid och inte sa SS-nitiska som andra europeiska bookies men visst du kommer bli limited till slut darmed

Spelen kommer sallan om det inte ar nagot event som haller pa da det kanske blir mer, men kor hellre inget bet an ett tveksamt bara for att min vill spela pa nat.

Mina spel har mer med motivation och mentalitet an statistik och gora, jag hatar spel som ar baserade enbart pa statistik.

En grej till ar jag typ aldrig ar nykter sa grammatik och grejer kan ibland bli fel men skit i det om spelen vinner?

MVH
Jihad
JihadBet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-12, 00:45   #2
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 7
Sharp$: 147

Jihadbet
Stats: 1 - 0 - 0
ROI: 174.00%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Forsta spelet blir FutsalVM Brasilien - Panama o 7.5 8/10 1.74 Marathonbet, kolla ovriga sporter for rek.
__________________
In Modern Standard Arabic, jihad is one of the correct terms for a struggle for any cause, violent or not, religious or secular (though كفاح kifāḥ is also used). For instance, Mahatma Gandhi's satyagraha struggle for Indian independence is called a "jihad" in Modern Standard Arabic (as well as many other dialects of Arabic); the terminology is also applied to the fight for women's liberation.
JihadBet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-12, 09:49   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
En grej till ar jag typ aldrig ar nykter sa grammatik och grejer kan ibland bli fel men skit i det om spelen vinner?
haha - skönt liv...hmm
Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+1)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td