Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-13, 20:01   #1
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Methodwaste egen fotboll!1!


Hello Sharps!

Jag är Methodwaste, jag hoppade på Sharps.se när det startade upp och bidrog med lite smått och gott till fotbollssektionen och hade under min tid här väldigt kul och lärde känna en hel del trevliga prickar, sen tog jag ett break från bettingen och försvann.

Nu är jag tillbaks igen, jag har i dagsläget en mer realistisk syn på betting (tidigare så var jag helt jävla övertygad om att detta var vad jag skulle försörja mig på i livet) och har därför startat upp ett litet sidoprojekt.

Mitt liv är och har alltid varit fullt av mycket strul vad gäller att leva livet och skeva, en förkärlek till fest och allt vad det innebär har resulterat i många bra men förmodligen lika många dåliga saker, vilket gör att jag redan nu ber om ursäkt för framtida fylleinlägg där jag skriver något dumt .

Jag har lärt mig av min tidigare betting att det jag går plus på är mina egna rekar - därför innehåller den här speldagboken bara mitt eget.

Det är kul att vara tillbaks igen och ännu mer kul att börja bidra med något!

Kassan börjar på 10.000:-
Första spelet läggs om "ge-och-ta"-en månad, siktet är på senast vid allsvenskans premiär.

Regler...
Flattbetting à 5U (vid start 500:-/bet)

Jag kommer att köra allsvenskan och europeiskt toppfotboll .
Ska sätta upp ett spreadsheet...


Kärlek och respekt / Methodwaste

Nu kör vi !!!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+5), dktrades (+1), Merlot (+5), one (+1), Rejs (+1), Pacman (+3), eventours (+3)

Senast redigerad av Methodwaste den 2013-02-13 klockan 20:03.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-13, 20:11   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Kul att ha dig tillbaka, vi skördade många bra spel senast. Hoppas på samma utfall nu med!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-13, 20:34   #3
 
pr0llans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 345
Sharp$: 342
Standard

Kul! Minns din förra dagbok, ska bli kul att följa. Lycka till
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
pr0llan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td