Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-19, 08:56   #1
 
boateng4s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Ort: Solna
Inlägg: 6
Sharp$: 251

Lådan
Stats: 0 - 4 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Boateng4 - Fotboll


Hej!

Har hängt här inne ett tag nu och försökt insupa en hel del kunskap från övriga skribenter. Jag tänkte att det nu var på tiden att föra en egen speldagbok.

Jag har tidigare fört in alla mina spel i ett vanligt word-dokument och bokfört på så vis vilket visserligen har gått bra, men känner att jag numera kan få bättre ordning på spelen här (om jag så småningom lär mig alla funktioner etc) och samtidigt kanske glädja vissa med mina tankar.

Jag är född i mitten på 80-talet och även för mig så var det främst den engelska fotbollen som var tillgänglig och tilltalade mig. Numera är det dock den svenska fotbollen nr 1 där jag känner att mest kunskap finns. Även den italienska fotbollen ligger mig numera rätt varmt om hjärtat.

I övrigt en sportkille som harvar på själv i de lägre divisionerna och förutom fotboll så kommer även en del hockeyrekar och lite allt möjligt dyka upp här ifall jag hittar något värde i de spelen. Även vissa live-spel, främst på helger, kommer att testas.

Ni får gärna kommentera de olika rekarna jag lägger upp eller givetvis även komma med egna förslag.

Hoppas på en lika framgångsrik era nu med Sharp som forum istället för mina gamla word-dokument.
boateng4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-19, 10:03   #2
 
boateng4s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Ort: Solna
Inlägg: 6
Sharp$: 251

Lådan
Stats: 0 - 4 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Fattar inte hur jag lägger till en rek här i min dagbok. Tror jag lyckats lägga i min spreadsheet, men när jag ska svara med rek här i dagbok och lägga till den här så är knappen (posta rek) helt grå. Vad behöver jag göra för att kunna posta reken i min dagbok?

ID för spreadsheetet, är det det nummer som kommer upp i adressrutan när man går in på sitt sheet eller är det något annat?

Tacksam för svar
boateng4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-19, 10:24   #3
 
Jensws avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Östersund
Inlägg: 623
Sharp$: 4689
Standard

Gå in i ditt spreadsheet och vänsterklicka på spelet du lagt. (mellan lagnamnen och valet av spel) så kommer det upp en rullgardin.

Sedan väljer du "BB-kod" och får en kod som ser ut som följer

tex "

Ogiltigt spel-ID: *****

"

det kommer att se ut så här tillslut.

Ogiltigt spel-ID: 1497155



Vill du länka spelet till reken använder du bara spelid som i detta fall är "1497155" så ska den hitta automatiskt. (vilket är de nr som står vid BB-koden)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+1)
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-19, 11:00   #4
 
boateng4s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Ort: Solna
Inlägg: 6
Sharp$: 251

Lådan
Stats: 0 - 4 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Tack för tipset!

Nu fick jag dock inte in den i min speldagbok utan stack iväg och hamnade bara hos rekar?
boateng4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td