|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#241 | |
|
Citat:
Visste inte att man kunde köpa points på bet365 i handboll, där ser man man lär sig något nytt varje dag.
|
||
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Citat:
Skrev ju själv pts, men kom sen på att det nog heter mål i handboll... La för övrigt till även en singel på ö. 61.5, pinny.
|
||
|
|
|
|
|
#243 |
|
NBA
Spoiler:
Sådär, linan ute och Charlotte är -2 i tredje quartern... Har två leans till får sätta mig ner och analysera ännu mer... Senast redigerad av papak den 2010-03-24 klockan 18:08. |
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Sydamerikansk fotboll
Spoiler:
|
|
|
|
|
|
|
#246 | |
|
Citat:
. på hur många spel är det på ett ungefär?har funderat att flatbetta jag med men fårse hur de blir... varför kör du med flatbetting ? hur gick tankarna? |
||
|
|
|
|
|
#247 |
|
Det är på 63 spel från och med 8:e mars, plussat på NBA innan dess men då hade jag bokfört alla möjliga spel i samma spreadsheet så kan inte ge dig bättre siffror tyvärr. Kör inte flatbetting fullt ut, hittar jag något som jag gillar så spelar jag det hårt (som Golden State - Phoenix matchen för någon dag sen) men annars siktar jag på att ligga runt 60% och då tycker jag att jag får ut mer värde av att flatbetta alla spel än att variera insatsen på dom, mindre tiltande dessutom eftersom man har samma summa på alla spel (oftast).
|
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Tyska handbollen finns på Unibet. Ö 60,5 till 1,72
|
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Orlando Magic +1.5 1.92 5u
Denver Nuggets +4.5 1.94 5u Vill höja ett varningsfinger för dom här public spelar dessa ganska hårt men linorna har rört sig åt fel håll... Men dom passar in i mitt system så jag spelar dom. |
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
trist första halvlek på handbollen.. bara hoppas dom pangar som fan på slutet nu
|
|
|
|
|
|
|
#251 |
|
Vaknade precis och ser att det gick brutalt dåligt... Kommer med en uppdatering snart :(
|
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Sydamerikansk fotboll: 1-3 -10u
Spoiler:
Spansk fotboll: 1-0.5-0.5 -0.325u Spoiler:
Tysk handboll: 0-1 -5u Spoiler:
Den här var usel av lagen får man säga, hade dom haft samma tempo som i 2:a halvlek så hade den gått över lätt. NHL: 1-0 +3.55u Spoiler:
NBA: 3-5 -11.05u Spoiler:
-22.75u totalt igår natt och det var verkligen brutalt.. Inget gick vägen och tyvärr kommer såna här dagar ibland, kan bara be om ursäkt ta nya tag och förhoppningsvis så fortsätter det gå bra. En missräkning som heter duga igår
|
|
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#254 |
|
NBA
Spoiler:
Senast redigerad av papak den 2010-03-25 klockan 19:15. Anledning: la till Chicago Bulls matchen i "rutan", även Rockets! |
|
|
|
|
|
|
|