|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#211 |
|
NBA
Spoiler:
Lägger ut en NBA-total redan nu, bokade den för ca 30 min sen, var och åt kommer tillbaka och den har redan sjunkit till 182.5p nu, finns till 184.5 @ Expekt... Spel nr 2: Lägger till Clippers +10, nere på +9.5 hos vissa bookies men Expekt är efter as usual... Spel nr 3: Ett systemspel som inte producerar särskilt många spel (ca 50 senaste 14 åren) men som träffar 75% : Charlotte Bobcats ikväll mot Washington Wizards, jag hatar att vara på publics sida (60% av public på Bobcats linan rört sig åt fel håll) men ibland måste public också vinna. Lite tankar: Kan nämna att public pounda den här upp till 185 från 183.5 (80% på Överspelet) i morse när jag spanade in spelet. Nu är 72% på Överspelet och linan droppar 2.5p... Domarna är 14-8 för Underspelet kombinerat (när washington spelar) och 27-19 för underspelet "overall". Under is 4-1-1 in the last 6 meetings. Under is 20-6 in WAS last 26 overall. Under is 20-7-2 in WAS last 29 vs. NBA Southeast. Under is 36-17 in WAS last 53 games as an underdog. Senast redigerad av papak den 2010-03-23 klockan 18:51. |
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Sådär, det var all NBA för ikväll... Återkommer om jag hittar något i NHL, än så länge ser bara Oiles PL bra ut som jag redan spelat...
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Minnesota Wild 1st Period ML 5u 2.04
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Du är kungen av basket,Papak!!!
|
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Spansk fotboll: 2-0 +8.85u
Spoiler:
Skönt att vara rätt ute och båda satt även om Deportivo lyckades kvittare till 1-1 men Sporting Gijon gör 2-1 på straff i 90 min. Sydamerikansk fotboll: 1-0-1 +3.65u Spoiler:
Tog fel på tiden i Libertad matchen så det var skönt att se när man vaknade upp att den spelats och att den satt... Estudiantes matchen kollade jag på och jag kan säga att Bolivar hade tur som kom undan med 2 mål, blev push men Estudiantes borde vunnit den lätt. NHL: 1-2 -6.2u Spoiler:
Skulle nog bara stannat kvar med mitt första spel som satt klockrent. NJ och Columbus såg bra ut efter första perioden för att sen totalt explodera i andra och San Jose som varit riktigt dåliga på sistone bryter sin trend. Inget att göra åt ibland är man helt fel ute... NBA: 4-0-1 +19.5u Spoiler:
Kvällens höjdpunkt, NBA, gick riktigt bra. 4 vinster och 1 push. Clippers ledde med 1p inför 4e quartern, hade den här fram tills 19 sek när Chris Kaman drar på sig en foul och gör att det blir en push (underspelet satt) men jag ska inte klaga Washington - Charlotte satt riktigt bra och underspelet klarade sig i overtime och spreaden täcktes även (Charlotte 13-4 i OT). Detroit - Indiana satt med 26p marginal. Det var dom ligor jag egentligen ska hålla mig till men så girig som man är så körde jag två "övriga" spel och båda var ju aldrig ens nära såklart. Övrigt: 0-2 -5u Spoiler:
CSKA verkligen krossade Caja från första början och det var aldrig nära, Triestina såg jag inte så kan inte uttala mig om den matchen. Så går det när man ska hålla på och spela andra spel, får lära mig av mina misstag helt enkelt även om det inte blev så dyrt med tanke på att båda spelen var för 2.5u var men minus är minus så det finns inga ursäkter... 8-2-2 och 25.8u plus på dom spel jag egentligen ska hålla mig till men så lägger man till 2 onödiga och det blir 8-4-2 för kvällen +20.8u inte lika sexigt :(... |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
När jag uppdaterade mitt spreadsheet för NBA så fick man sig en trevlig överraskning:
Insats: 300 Vunnet: +187.05 Förlorat: -84 Netto: +103.05 Det är sen den här dagbokens start med varierande unitsystem och nu på senare tid flatbetting. Tror jag skulle ha mer plus om jag kört flatbetting men det är inget jag orkar ta reda på så jag nöjer mig med att konstatera att 100u gränsen är nådd... |
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Godmorgon! Mycket snyggt! Vad är träffprocenten och antal spel?
(Det där gällde bara dina NBA-spel va, eller var det totalt?)
|
|
|
|
#220 |
|
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
2-0-1 på dina NBA idag och dryga 5u plus, tack tack!
|
|
|
|
|
|
#221 | |
|
Citat:
Stats: Antal spel: 63 Vinster: 42 Förluster: 18 Push: 3 Vinstprocent: 70% Medelodds: 1.97 Nice =) |
||
|
|
|
|
|
#222 | |
|
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143Heja bror! Stats: 47 - 49 - 2 ROI: 106.87% Vinstprocent: 48.96% |
Citat:
! fortsätt så
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Tackar så hjärtligt för dina basket spel i natt, dom räddade upp min katastrof dag igår.....TACK!!!
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Fick precis ett SMS från en gammal kompis som är duktig inom handboll, inte ofta han skickar men i år har jag fått 6 sms och 5 har suttit så delar med mig. Vill säga att jag inte kan ett piss om handboll men jag litar på honom och vet att han är grym.
Tyska bundesliga Spoiler:
|
|
|
|
|
|
|
|