|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#256 |
|
Velez Sarsfield - Colo Colo
Velez Sarsfield -1 AH @ 1.85 5u |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Fredericia - Holstebro
Över 55.5 @ 1.85 5u Tvekade om jag skulle lägga in den fick SMSet i morse, samma kille från igår ... |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Veendam - Apeldoorn
Apeldoorn @ 2.86 5u |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
NHL
Spoiler:
Senast redigerad av papak den 2010-03-25 klockan 18:02. Anledning: lägger till SJ - DAL |
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Finns inte så mycket NBA basket ikväll så jag riktar blickarna mot NCAAB. Har hittat ett fint spel enligt mig och det är Butler mot Syracuse. Public verkligen poundar Syracuse (75% (ML) på dom (84% ATS) och ändå sjunker linan från +7 till +6 (på vissa bookies +5.5) och ML sjunker från 3.77 till 3.39. Det kan väl bli en blowout men Vegas har fått in snuskigt mycket pengar på Butler (procentuellt sett) och jag väljer att ställa mig på deras sida. Jag garanterar ingenting (det är betting, finns inga "säkra" matcher och Syracuse kan lika gärna vinna den här med dubbla siffror) men jag gillar det här spelet riktigt mycket med tanke på oddsrörelserna.
NCAAB Spoiler:
|
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Lägger till:
Houston Rockets - Los Angeles Clippers Över 207.5p @ 1.90 10u (Expekt efter som vanligt. Ligger på 208.5 och 209.5 vissa amerikanska bookies). Kan vara ett 10u spel till om jag ser lite mer information som jag gillar... Senast redigerad av papak den 2010-03-25 klockan 19:15. |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Jag som spelade Getafe - Real Ö2.5, hehe. Vad baserar du detta på?
![]() Jag tippar 1-2, men jag är inte 100% på min sak. |
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
tar nästan full rygg på dig annars idag, schyssta lir!
- så hoppas vi på lite tur också bara |
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Tror det blir en ganska tight match ikväll. Real har ju ganska svårt borta mot Getafe. Tror det blir 1-1 här. Sen talar statistiken för spelet, i 11 möten har matcherna gått över 3 bara 2 gånger. (1 gång över 3 när Getafe spelat hemma och då vann Getafe med 3-1 annars är alla under linan). Inte kollat uppställningarna men ryktas om att Gago kommer spela med Xabi Alonso (defensiv uppställning) samt så är Marcelo inte med vad jag vet. Samtidigt kan Real Madrid ösa på som fan med tanke på vilka offensiva krafter man har.
|
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Bulls - Heat U191.0 @ 2,00 på unibet förresten!
Första gången jag hittar bättre odds än på någon andra böcker |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Mm Unibet brukar suga med sina linor. Jag kör oftast på Pinnacle, bet365 och Expekt som brukar ligga efter som fan när dom amerikanska bolagen höjer linor. Samt så har jag ett antal amerikanska bookies för baseball... längtar redan till baseballen. Vetefan vad ovanstående har att göra med Unibets lina men kände för att skriva av mig lite.. har inget att göra och inga matcher har börjat än ... bla bla bla.
|
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Jag har sett vad jag behöver se, Rockets över 207.5 är ett 10u spel tillsammans med Portland -3. Big night in NBA baby =)
|
|
|
|
|
|
|
|