|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bordeaux v Olympiakos, Bordeaux vinner och håller nollan @ 2.37, insats 35 kr
Bordeaux v Olympiakos, Bordeaux håller nollan @ 1.90, insats 50 kr Barcelona v VfB Stuttgart, under 3.0,3.5 @ 1.80, insats 45 kr Bordeaux spelade ut grekerna på deras hemmaplan efter noter. Olympiakos har enligt mig ett svagt lag, där jag tycker Mellberg (!) är det största hotet i luftrummet. Nu är det så att Bordeaux är otroligt starka i luften och har stor chans att neutralisera grekerna även på hörnor. Tror det blir mycket spel på mitten, Bordeaux gör 1-0 i första eller tidigt i andra, sedan tröttnar grekerna de såg ut att vara helt slut efter 70 min förra matchen. Kan anses vara ett chansspel och det kan jag hålla med om men jag har en bra känsla och har tänkt på dessa spel sedan matchen i Grekland. Barca är utan Xavi som fick lämna återbud till matchen. Zlatan går in och hans formsvacka kommer bestå, kanske får in en boll men det är messi som måste göra det som jag även sa mot valencia. Stuttgart går ut utan något att förlora tror de kan hålla emot ett tag. Sedan vinner väl Barca med 1,2 eller högst 3 mål. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dender v Mons, Mons 0.0,-0.5 @ 2.025, insats 25 kr VINST
Tubize v Ronse, Ronse 0.0 @ 2.80, insats 20 kr PUSH Bordeaux v Olympiakos, Bordeaux vinner och håller nollan @ 2.37, insats 35 kr Bordeaux v Olympiakos, Bordeaux håller nollan @ 1.90, insats 50 kr Barcelona v VfB Stuttgart, under 3.0,3.5 @ 1.80, insats 45 kr FÖRLUST x3 Colorado - Calgary, 1 @ 2.25, insats 35 kr New Jersey - Pittsburgh, under 5.5 @ 1.71 Anaheim - Chicago, över 5.5 @ 1.80 dubbel = 3.08, insats 20 kr Usch mår kasst efter cl, kör lite nhl... |
|
|
|
|
|
|
|