Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-30, 13:15   #1
 
Reg.datum: jan 2018
Inlägg: 186
Sharp$: 3545
Standard

Lukas NHL


Välkoma till mig spelbok. Här kommer jag dela med mig av mina speltips. Nästan uteslutande NHL hockey, men det förekommer även en del internationella spel som VM, World Cup osv.

Jag har tidigare inte haft någon offentlig redovisning. Utan allt ligger på Sportmarket, där jag också placerar alla mina spel. Jag spelar med 2% av kassan som flat insats, och 4% som maxbet. Sedan justeras det när kassan ökat eller minskat med 25%. Här hittar ni mitt spreadsheet https://www.sharps.se/spreadsheet/546561135

Vi kör igång direkt med nattens matcher

San José Sharks - Vegas Golden Knights ML
2 units @2.18

San José Sharks - Vegas Golden Knights Ö5.5
2 units @2.16

Kan komma något spel till senare. Lycka till!

Senast redigerad av Lukasoe den 2018-05-01 klockan 16:24.
Lukasoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-01, 11:53   #2
 
Reg.datum: jan 2018
Inlägg: 186
Sharp$: 3545
Standard

Fin start. Samtliga spel hittade hem. Det kom in ett spel till i spreadsheeten. Han inte få upp den här. Det kan vara så ibland att jag uppdaterar spreadsheet utan att skriva här, så i dessa fall får man hålla utkik

Nattens matcher

Pittsburgh Penguins - Washington Capitals ML
2 units @1.715
- Tror Pens kan studsa tillbaka här. Man vart totalt slaktade senast av revanchsugna Caps. Det ska även tilläggas att det var en hel del märkliga dommarbeslut där de blev rånade på ett mål framåt, och fick ett emot sig bakåt som var goalie intrefearence. De höll alltså på att vända matchen trots att man såg helt ointresserade ut. Nu är de på hemmais och jag tror vi får se ett helt annat Pittsburgh.

Winnipeg Jets - Nashville Predators Ö5.5
2 units @1.833
Svår match där bägge lagen är stora stora favoriter på hemmaplan. Tycker Winnipeg ser extremt svåra ut att slå och tror nog de vinner här. Oddsen lockar dock inte, men jag tycker det är märkligt att vi får så högt på överlinan här. Det är två väldigt offensiva match-ups, och det kan mkt väl bli en hel del mål här. Jag är heller inget superfan av Pekka Rinne, och när han spelar på bortaplan är han långt ifrån samma målvakt ens.

Lycka till!
Lukasoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-01, 16:03   #3
 
Reg.datum: jan 2018
Inlägg: 186
Sharp$: 3545
Standard

Här kommer ett till spel

Winnipeg Jets - Nashville Predators ML
2 units @1.819
Oddset har stigit på Winnipeg, och jag tycker det är alldeles för högt här. Spelbart ner till 1.65.

Det har även stigit på Pittsburgh. Antagligen har man här tagit för stor hänsyn till förra matchen då Caps var överlägsna. Dock är det så att i ett slutspel skakar man av sig matcher och varje match blir som en helt ny och ofta olik den andre. Lagen börja bli mer bekanta med varandra och coacherna vässar taktiken. Underskatta inte Pittsburghs förmåga att vinna matcherna!

Senast redigerad av Lukasoe den 2018-05-01 klockan 16:08.
Lukasoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td