Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-15, 14:27   #1
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 5
Sharp$: 108

Fotboll
Stats: 33 - 38 - 0
ROI: 99.32%
Vinstprocent: 46.48%

Standard

Gizbo - Fotboll for dummies


Bakgrund
Spelade på stryktipset med min kusin för 15-20 år sedan med blandad framgång. Har sedan dess mest spelat poker, med undantaget en köpt trisslott

Känner mig endast bekväm med de klassiska 1X2 spelen men ska på sikt försöka utvidga mina spelpreferenser.

Förhoppning
Att skapa diskussioner, samt få lite tips råd från mer rutinerade spelare kring vad som krävs för att bli framgångsrik på lång sikt. Kommer kanske inte alltid ha de mest vassa motiveringarna till mina spel, något jag ska försöka jobba att bli bättre på med tid. Inte alltid lägga spelen bara på hur de ligger till i ligan och man har en bra känsla eller inte

Mål
Har in 2000 kr på Comeon för att ta del av deras 100% bonus och hoppas kunna låsa upp den och samtidigt göra mig en liten förtjänst. På lång sikt hoppas jag kunna bygga en större rulle och förhoppningsvis göra detta till ett både roligt och lönsamt sidoprojekt.

Övrigt
Nu är nästa mål att ta reda på hur jag lägger en av mina rekar här...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
gizbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 12:08   #2
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 5
Sharp$: 108

Fotboll
Stats: 33 - 38 - 0
ROI: 99.32%
Vinstprocent: 46.48%

Standard

Imorgon är det champions league och har hittat ett par matcher som verkar lovande.

2013-09-17 20:45Champions LeagueOlympiakos vs Paris St-G 2 FT 250 2.050


PSG spelade en sina bästa matcher mot Bordeaux i fredags och har nu tre raka vinster i ligan och verkar börja få igång maskineriet. Lucas imponerade stort och tillsammans med Zlatan och Cavani framåt håller det hög klass. Defensivt ser det relativt stabilt ut där Silva täcker upp eventuella misstag från de andra i backlinjen. Jag vet att Olympiakos har inlett riktigt starkt i ligan men de har dock inte mött något lag med Paris kvalitéer och till det här oddset känns det som ett bra spel.

2013-09-17 20:45Champions LeagueMan Utd vs Leverkusen 1 FT 250 1.740


Manchester United är alltid starka i champions league och med Rooney tillbaka blir man riktigt giftiga framåt. Ser inte att United tappar poäng på hemmaplan även om ställs mot ett starkt tyskt lag. Leverkusen är betydligt starkare hemma och här tror jag det blir för svårt för dem att få med sig någon poäng.

Någon med tips på andra bra matcher att lägga ett spel på?

Funderar på att spela på Marseille - Arsenal då det känns som ett givet kryss.
gizbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 21:46   #3
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 5
Sharp$: 108

Fotboll
Stats: 33 - 38 - 0
ROI: 99.32%
Vinstprocent: 46.48%

Standard

Hade en hel del spel på kvällens champions league matcher med blandat resultat. Spelade ett enkelt kryss på Galatasaray - Real Madrid vilket såg rätt bra ut i första halvlek... Dock klappade hemmalaget ihop efter att Real orättvist fick in 2-0 i andra efter flera bra lägen för Galatasaray att kvittera dessförinnan. Slutade så småningom 1-6

Hade som ni ser ovan ett spel på PSG på bortaplan men efter att jag sett hur tufft de hade det i första halvlek lade jag ett spel på X också för att säkra upp... givetvis gick det som tåget i andra och vann med 4-1. Svårt med de där live spelen...

Blev sammantaget lite plus när alla matcher räknades samma så det får väl duga ändå...

Tror ni om morgondagens matcher då??
gizbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-20, 17:45   #4
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 5
Sharp$: 108

Fotboll
Stats: 33 - 38 - 0
ROI: 99.32%
Vinstprocent: 46.48%

Standard

Nu har det gått 5 dagar sedan jag satte in mina första pengar på ComeOn. Har nått mitt mål vilket var att låsa upp min bonus... Blev ingen ytterligare vinst men i och med bonusen blev det nästan 2000 kr plus i vart fall.

Som en nybörjare på det här känner jag mig ändå lite stolt med mitt utfall. Förstår jag behöver bli bättre om det ska bli någon vinst på lång sikt men en trevlig början i vart fall. Frågan är nu vilken sida jag ska flytta mina pengar till. Planerar att hitta någon annan bonus och se om jag kan upprepa min bedrift.

Tar gärna emot förslag
gizbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-20, 17:47   #5
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gizbo Visa inlägg
Nu har det gått 5 dagar sedan jag satte in mina första pengar på ComeOn. Har nått mitt mål vilket var att låsa upp min bonus... Blev ingen ytterligare vinst men i och med bonusen blev det nästan 2000 kr plus i vart fall.

Som en nybörjare på det här känner jag mig ändå lite stolt med mitt utfall. Förstår jag behöver bli bättre om det ska bli någon vinst på lång sikt men en trevlig början i vart fall. Frågan är nu vilken sida jag ska flytta mina pengar till. Planerar att hitta någon annan bonus och se om jag kan upprepa min bedrift.

Tar gärna emot förslag
Betsafe har en tacksam bonus nu. 2000 in ger 2000 i bonus, omsätt för 12000 så är den i hamn. 1.5 som lägsta odds.
faremisch är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td