|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Örebro-Mjällby 0-2. Mjällby imponerar, inget insläppt mål efter tre omgångar, starkt. Tyvärr gick allså båda spelen åt helvete, men bara att ta nya tag.
Örebro-Mjällby both teams to score odds: 2, insats: 3U Örebro-Mjällby över 2.5 mål odds: 2.15, insats: 2U http://www.spreadsheet.se/2521 |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kvällens spel:
Singel: Häcken-Trelleborg Häcken över 1.5 mål odds: 2.1, insats: 3U Häcken som imponerade förra säsongen och som har inlett denna säsong mycket fint resultatmässigt med att börja med att besegra Djurgården i Borås med 2-1 och följde upp det med att ta tre pinnar mot IFK Göteborg (0-1). Idag möter man Trelleborg hemma, och hemma idag är hemma på riktigt, dvs Rambergsvallen, första matchen spelades som sagt i Borås. Tror på Häcken ikväll men tycker att oddset på raka 1an är för lågt så väljer att lägga detta spel istället. Trelleborg får problem på Hisingen. Singel: Häcken-Trelleborg Both teams to score odds: 2.05, insats: 3U Min känsla säger dock att Trelleborg också kommer göra mål i matchen, därför detta spel. Singel: Jonas Henriksson will score odds: 4.25, insats: 1U Sugen på att lägga en liten chansning med 1U, mål senast, gärna ett eller två till idag.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Häcken-Trelleborg 4-2.
![]() Häcken-Trelleborg Häcken över 1.5 mål odds: 2.1, insats: 3U Häcken-Trelleborg Both teams to score odds: 2.05, insats: 3U Jonas Henriksson will score odds: 4.25, insats: 1U http://www.spreadsheet.se/2521 |
|
|
|
|
|
|
#20 |
![]() Tror ganska hårt på Djurgården ikväll, ikväll måste dom börja plocka poäng och jag tror att dom tar alla tre. Lägger två spel nu men kan också bli något livebet i halvtid, om jag finner något intressant. Singel: DIF-BP 1 odds: 1.95, insats: 4U Singel: DIF över 1.5 mål odds: 2.65, insats: 3U |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Citat:
Kennedy på bänken, void på ditt spel med största sannolikhet. Dif finns att hitta till 2.10 på sina håll. Stor skillnad! Utöka antalet bookies, precis gjort det själv. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Jo, DIF stod i det på NB tidigare också, har spelat till det. Men hann inte skriva ner detta inlägg förrens nu, så tycker det är fair att ta nuvarande oddset. Använde mig av lite fler bookies förut, men har börjat spela enbart på NB nu. Får kanske tänka om igen. Tack!
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Första halvlek är helt förfärligt dålig av DIF, börjar bli rädd att Åtvidaberg inte är sämsta laget i Allsvenskan... ![]() 2.4 på BP draw no bet tycker jag känns ganska bra såhär i halvtid. BP känns lite farligare framåt i denna match än tidigare. Och som sagt, DIF är inte bra alls och känns väldigt ofarliga. Så efter första halvlek har jag vänt helt i mina åskiter i denna match. Tror BP kan ta detta. Men jag väljer att sjunka med skeppet. Lägger inget livebet. Hoppas DIF kommer ut som nytt lag i andra.
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
DIF-BP 0-0
![]() Singel: DIF-BP 1 odds: 1.95, insats: 4U Singel: DIF över 1.5 mål odds: 2.65, insats: 3U http://www.spreadsheet.se/2521 |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Två spel idag:
Singel: Mjällby-Gefle Mjällby över 1.5 mål odds: 2.2, insats: 4U Tror helt klart på Mjällby idag, Gefle saknar en hel del spelare och Mjällby har börjat säsongen mycket fint. Oddset på 1an är sänkt ner till 1.7 och lockar inte längre, utan väljer spel på över 1.5 mål för Mjällby till 2.2. Singel: Trelleborg-Helsingborg DnB 2 odds: 1.69, insats: 5U Mycket bra insats av Helsingborg senast, blev imponerad av hur bra dom kontrollerade matchen mot Göteborg. Helsingborg med tre segrar på tre matcher och inget insläppt mål än tror jag har en bra chans även idag. Trelleborg har börjat tyngre men får ändå inte underskattas. Tror på en bra chans för bortaseger idag, men X-risken finns där och jag väljer DnB till hög insats. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Mjällby-Gefle 1-3. Trelleborg-Helsingborg 0-0.
Singel: Mjällby-Gefle Mjällby över 1.5 mål odds: 2.2, insats: 4U Singel: Trelleborg-Helsingborg DnB 2 odds: 1.69, insats: 5U http://www.spreadsheet.se/2521 |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Dagens spel utan några motiveringar alls:
Singel: IFK Göteborg-Djurgården IFK över 1.5 mål odds: 1.6, insats: 3U Singel: Åtvidaberg-Kalmar KFF över 1.5 mål odds: 1.8, insats: 5U Singel: Elfsborg-Häcken över 2.5 mål odds: 1.96, insats: 3U Singel: Malmö-Halmstad MFF över 1.5 mål odds: 1.8, insats: 3U Singel: BP-GAIS BP över 1.5 mål odds: 2.6, insats: 1U Singel: Åtvidaberg-Kalmar halvtidsresultat 2 odds: 2.05, insats: 2U Singel: Elfsborg-Häcken Elfsborg över 1.5 mål odds: 2.05, insats: 5U Singel: Elfsborg-Häcken Häcken över 1.5 mål odds: 3.75, insats: 1U |
|
|
|
|
|
|
|