Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-23, 22:29   #1
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Staketkusken - fyrbent och svenskt


Jag har sysslat med betting i drygt 15 år och det är framförallt inom travet polletterna har varit i rullning.

Jag inledde min spelarkarriär när det fortfarande, av oklar anledning, var lagligt för högstadieelever att lira Stryket och när man kunde ränna fritt bland stallarna.
En gång sprang jag faktiskt alldeles för snabbt och ouppmärksamt att jag blev påkörd av Stig H Johansson. Vilken kuse som trampade mig på fötterna minns jag dessvärre inte.

Jag hoppas kunna bidra med roliga och intressanta anekdoter samt reflektioner och känn er fria att delta i snacket kring dem och förstås mina lir.

Framförallt blir det således travspel - samt svenska matcher i diverse mer, eller mindre suspekta idrotter.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5), Migge (+1), forbannat (+1), bettingmaster (+3)

Senast redigerad av Staketkusken den 2014-01-23 klockan 22:33.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td