|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
Philadelphia vs Atlanta hcp -1,5 1a 2,45 5 Units
Pens vs Ottawa 2a ml 2,45 2 Units Carolina vs NY Islanders 1a 2,15 6 Units Edmonton vs ST Louis 1a 2,70 2 Units Colorado vs Minnesota 1a 2,00 4 Units
|
|
|
|
#137 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Citat:
![]() Nya tag idag och Lycka till! |
||
|
|
|
|
|
#140 |
|
Summering efter gårdagens KHL, Elitserie samt NHL...
Inte mkt att säga om KHL, inget verkar fungera i den ligan för tillfället!! Elitserien och Färjestad gjorde sin plikt och kammade hem en fin vinst!! NHL, plussade lite på den MEN vad sysslar Philadelphia med?? leder med 3-1 inför sista perioden på hemmaplan!! Kostade mig en hel del. thats gambling I guess! Edmonton ledde ett kort tag med 1-0 men blev snabbt 1-1. Sista perioden hade ST Louis BARA 1 skott på mål och det avgör matchen, inte bra... Colorado misstänkte jag skulle bli en målsnål och taight match men inte att de skulle bli nollade hemma... Totala kassan nu på +10,88 Units Kommer att lägga ut mina spel tidigt idag då jag är upptagen hela kvällen och natten... Lycka till med alla era spel mina vänner, Keep up with the good faith!!
|
|
|
|
#141 |
|
Lägger ut mina tankar nu:
Washington vs Florida hcp -1,5 2,05 4 Units..+4,2 units..Har sagt att jag skall fortsätta lira på Washington hcp tills de torskar en match... Detroit vs Nashville 1a 1,95 4 Units. + 3,8 unitsDetroit kommer att bli bättre och bättre, visar stundtals prov på bra hockey och när nu Nashville kommer på besök med litet utav målskytte problem så spelar jag Detroit för första gången i år...Nashville bruakr normalt kunna göra 3-4 mål per match, men har nu mäktat med max 1-2.. Dallas vs Colorado 2a ml 2,08 5 -5 unitsUnits.. Colorado vill ta revansch för nattens debackel och gör det vs ett Dallas som visserligen är ett bra hemmalag, men Colorados defensiv blir en FÖR tuff nöt för Dallas att knäcka. Växjö vs Bofors 1a 1,60 6 -6 unitsUnits Många som snackat om matchen redan och jag stämmer in.. Har känning för Toronto vs Devils inatt fina 3,80 1 Units -1 unitspå Toronto seger. även Boston har fina möjligheter att slå Buffalo men avstår den matchen.. -4 units to för natten
Remember what matter's..... Senast redigerad av Kiwid10 den 2010-01-30 klockan 09:50. |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Boston hade fina möjligheter ja, men Buffalo har tyvärr en herre vid namn Miller i målet :(
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Varit borta över helgen och inte haft tillgång till dator...
Kassan +6,88 tot. Idag är det dags för KHL och ryska ligan som gick en aning tungt förra veckan.. Men lagen har kunnat "vila" upp sig och mobilisera för slutspurten utav ligan under denna Allstar helg... Rekar/spel kommer inom kort att läggas ut...
|
|
|
|
#144 |
|
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 463Geezer NHL Stats: 78 - 50 - 1 ROI: 121.30% Vinstprocent: 61.00% |
Ser fram emot rekarna. Förra veckans KHL va riktigt svårspelad. Så hittills idag har jag bara lagt spel på Atlant. Men får se om de blir till att rygga nån av dina rekar!
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Welcome Back. Inte mycket spel idag på mina marknader, så prestera i KHL idag så tar jag rygg!
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Metallurg Novokuznetsk vs Sibir Novisibirsk 2a inc OT 1,96 2 Units X2 1,58 4 Units Spelar som det står i reken!!! och inte 2a inc ot 5 units!! Slut 2-3 och +4,20 Units tot.
Atlant Mytishi vs MVD X2 1,84 4 Units 2-0 slut -4 Units Tycker detta känns som ett mkt motiverat och bra spel! Övriga spel: Vityaz Chekov vs Torpedo 2a 1,90 4 Units 1-0 slut - 4 Units Torpedo JAGAR Dinamo Riga på sista slutspelsplats.. Dinamo Riga vs Dinamo Minsk 1a 1,75 2 Units samt överspelet till 1,90 3 Units spelas... 5-4 slut +4,2 Units @Geezer: Tycker Atlant håller en alldeles FÖR ojämn nivå och motivation ligger hos MVD, ju längre matchen går och jämn match håller jag MVD som vinnare, Atlant är "dåliga" i sista och tredje perioden.... @RizZla: tackar, saknat datorn ![]() Rekar finns under en redan existerande KHL tråd!!
Remember what matter's..... Senast redigerad av Kiwid10 den 2010-02-01 klockan 23:01. Anledning: Fel skrivet hur jag spelade Metallurg matchen!! |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Ryggade Torpedo 2a, Sibir incl OT och X2 MVD.
1-1 Första perioden i Sibir. Senast redigerad av RizZla den 2010-02-01 klockan 13:44. |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Kassan på +7,28 Units
Mina spel för nattens NHL: Florida vs Anaheim @ 2,50 2 Units. 2a inc OT 1,96 4 Units Slut 0-3 +6,84 Units Calgary vs Philadelphia @ 2,75 3 Units Slut 0-3 +5,25 units Edmonton vs Carolina @ 2,10 4 Units. hcp -1,5 3,10 2 Units Slut 4-2 -6 units Lycka till med era spel inatt!!
Remember what matter's..... Senast redigerad av Kiwid10 den 2010-02-02 klockan 10:43. |
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Nattens NHL får jag väl vara nöjd med. Tänkte avstå Edmonton vs Carolina matchen då jag hade taskig feeling, men tyvärr lyckades jag peta med den också...
Philadelphia gör en mkt bra match och vinner helt rättvist, får se vad Calgarys "nyförvärv" kommer att betyda, men inte kommer de att ordna många flera mål enligt mig. Anaheim vann också en skön seger med 0-3 och visade att de satsar rätt med Jonas Hiller som förste burväktare... Totalt pluss för natten 6,09 Units. Kassan totalt +13,37 Units
Remember what matter's..... Senast redigerad av Kiwid10 den 2010-02-02 klockan 11:17. |
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
SM Liiga. Spelstopp 17,30
JYP vs Pelicans hcp -1 1a 1,86 5 Units Slut 2-4 -5 Units Pelicans har som det känns gett upp slutspel och skickat 2 av sina bättre backar till Modo, allt för att spara på ekonomin.. JYP ligger 2a och kommer att befästa den position efter denna matchen. Ingen djupare analys men detta räcker för mig. Lite inne på Ässät vs Kärpät 2a till 2,60 också, skall kolla upp under dagen och se om jag hittar ngt spevärde i den matchen... Lycka till med era spel idag!!
Remember what matter's..... Senast redigerad av Kiwid10 den 2010-02-02 klockan 22:33. |
|
|
|
|
|
|
|