|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#241 | |
|
Citat:
Tack för att du påpekade det
|
|
|
|
#242 |
|
Kassan efter de 4a ryska matcherna där jag plussade 1,25 Units totalt ligger nu på +37,67 Units
Spelstopp 1500: Neftehimik vs Barys Astana 1a 1,80 4 Units 4-2 slut +3,2 Units
Remember what matter's..... Senast redigerad av Kiwid10 den 2010-02-07 klockan 17:15. |
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Totala kassan nu på +40,87 Units
Har försökt sammanställt mina spel på Sharps, men då jag blivit av med mina handskrivna anteckningar så blir det lite struligt. Men lagda spel är tot 167 st. KHL 34 korrekta 26 felaktiga NHL 49 korrekta 49 felaktiga Elitserien 3 korrekta 4 felaktiga Övriga 0 korrekta 2 felaktiga. Nöjd med det totala plusset men inte med antalet korrekta på NHL och KHL, har varit lite FÖR ivrig i vissa lägen och velat komma igång på denna site. Men känner att jag nu kommit igång ordentligt och känner mig lugn över att lägga ut mina spel, vilket jag egentligen aldrig gjort förut...
Remember what matter's..... Senast redigerad av Kiwid10 den 2010-02-07 klockan 22:30. |
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Spelstopp 2100:
Montreal vs Boston 2a 2,55 3 Units Har varit disconnectad ifrån Sharps sedan strax innan nedsläpp i Washington vs Pittsburgh Underbar match!!!
|
|
|
|
#246 | |
|
Citat:
![]() Såg den precis när matchen hade börjat så det fick bli ett live-bet med 2,65 i odds. Tack!
|
||
|
|
|
|
|
#247 |
|
Boston bröt sin förlustsvit vid 10 förlorade matcher och vann borta vs Montreal!!
Tycker de har spelat ok men inte haft det rätta flytet på slutet, men idag stämde det mesta och en 0-3 vinst är i hamn!! +4,65 Units och Totalt +45,52 Units ![]()
|
|
|
|
#248 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#250 |
|
Snyggt lirat Kiwid, själv la jag på Montreal. Trodde dom skulle klara boston, men icke
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#251 |
|
|
|
|
|
#252 |
|
Kul dagbok, börjar rygga dig nu så har man lite hockey att följa också
|
|
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#254 |
|
Mina elitserie tankar:
Tuff omgång där 3 utav matcherna är sjukt viktiga med en slutspelplats i potten.. Timrå vs SSK här testar jag hcp -1 1an till 2,24 2 Units 1-1 -2 units Timrå gör det bra och allra helst på hemmaplan, de har en hel del skador och då mest på backsidan. Anders Lindbäck kommer att avgöra denna kamp och släpper in max 1 mål. Tror på en 3-1 seger. SSK inte att förakta och då inte minst i tredje perioderna där de visat sig starka, men som jag skrev tror jag Lindbäck stoppar det mesta ikväll och får SSK på knäna!! Modo vs Brynäs X2 1,94 3 Units 4-1 -3 units Kom ihåg jag är en Brynäsare, men tycker inte det spelar in allt för mkt i detta spel (lite kanske )Modo tycker jag har vikt ner sig de 3 senaste matcherna när det varit som allra viktigast för dom, Peter Forsberg har spelat men ändå har de inte lyckats vinna. Skall de vinna måste de lyckas få hål på elitseriens bästa målvakt för tillfället Jakob Markström!! Brynäs kontrar giftigt och har ett pp som fungerar ok.. De har även seriens bästa boxplay... Frölunda vs Luleå 2a dnb 3,05 2 Units Lägger även till Ö 5,5 till 1,95 5 Units Luleå gjorde en bra match borta vs Brynäs sist men fick inte in pucken. Pressen ligger på Frölunda och jag tycker oddset på Luleå lockar. Frölunda har ryckt upp sig lite men fortfarande inget lag att lita på... Totala kassan på +45,52 Units och ikväll vill jag se mera ![]() i den!!
Remember what matter's..... Senast redigerad av Kiwid10 den 2010-02-08 klockan 21:19. Anledning: Oddsändring |
|
|
|
|
|
|
|