|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#316 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#317 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#318 |
|
Ryggat allt förutom Minnesota vs Phoenix Ö 5,5 för det var det enda GnB inte hade
![]() hoppas på en finfin kväll
|
|
|
|
|
|
|
#319 | |
|
Citat:
same same
|
|
|
|
#320 |
|
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 385Finnjävlarna REK Stats: 23 - 49 - 0 ROI: 84.68% Vinstprocent: 32.00% |
Hej, har följt dig nu ett par dagar och gillar dina spel skarpt, kassan har ökat mycket och samt har det blivit fler spel per dag. Någon dubbel du skulle kunna rekommendera?
|
|
|
|
|
|
#321 |
|
Ryggat o klart, thx
|
|
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Citat:
![]() NY Rangers vs Nashville 1a Pittsburgh vs NY Islanders 1a Borde ge lite dryga 3 gånger pengarna. Känns som den "bästa" dubbeln. Tror annars väldigt mycket på "mina" spel inatt precis som igår. Över och Under spelen svårare i mitt tycke.
|
|
|
|
#323 |
|
Hoppas och ber att dina Nhl rek går in inatt
Fotbollen gick åt helvete idag :(:(körde alla i singlar sedan annan lapp med dubbel system
Senast redigerad av Babbe den 2010-02-10 klockan 23:18. |
|
|
|
|
|
|
#324 |
|
Tack för att du delar med dig!
*trumvirvel*
|
|
|
|
|
|
|
#325 |
|
Stort tack för dina rekar, ryggat dig ett par dagar och du är en bidragande orsak till att jag har plussat dessa dagar.
Låter som många backat idag så antar att jag inte ska vara besviken över "bara" + 0,2u idag hittills. Hoppas på mer inatt och att alla som backat kommer upp på plus. Lirar dock inte på så många olika sidor och ryggar då bara om jag får samma eller bätter odds än du rekat till ![]() Keep it up |
|
|
|
|
|
|
#326 |
|
Testar....
Philadelphia ML 2.95 NY Rangers ML 1.67 samt din dubbel, även om det inte är något du verkar spela själv... BOL tonight kiwid
|
|
|
|
#327 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#328 |
|
Hoppas på en bra natt då dagens fotboll har varit hård på alla verkar det som och verkligen på mig med :(
Men rekat och klart och hoppas på vinst som jag fått alla andra gångerna med dig =) |
|
|
|
|
|
|
#329 | |
|
Citat:
Jag har spelat den nu i efterhand då jag inte kunde låta bli ![]() Men inget jag tar upp i denna dagbok! Lycka till med alla era spel!!
|
|
|
|
|