Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-03, 11:57   #1
 
lassestefanzs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: piteå
Inlägg: 84
Sharp$: 190

lassestefanz
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

lassestefanz - från dansband till betting


Hej på er,

Väldigt få vet säkert vem jag är, med allt rätt eftersom jag inte varit så aktiv. Men jag har varit med från början på denna sida. Det var en period på forumet flashback där man blev frälst av iCash och Boone, var de häftigaste snubbarna man visste. En stund där vid 2009/2010 så valde de (tror jag) m.fl. (tror jag) att skapa denna sida och visst följde man, men aktiviteten för mig blev aldrig som jag hoppades. Började studuera i 2,5 år men blev aldrig något...

Vem är jag då?

En kille från norra Sverige som jobbar på ett monotont jobb, har sambo, lever ett vanligt svensson liv men älskar att gambla

Varför speldagbok?

Min ambition med denna speldagbok är att gå från "jag hoppas jag sätter denna 6-ling och får in 10k" till "spela med brm och FÖRSÖKA att inte överstiga 5% av rullen". Kommer spela på det mesta, göra egna rekar med eller utan motivation samt säkert rygga en del av er boys

Jag håller till på mybet och min startkassa är 2000kr varav 1000kr är insättningsbonus.

Har ni frågor så ställ bara på, ska försöka svara på allt!!

BOL
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kommer aldrig hända mig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+5), NiLu (+2)
lassestefanz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-03, 12:33   #2
 
lassestefanzs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: piteå
Inlägg: 84
Sharp$: 190

lassestefanz
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

FC Twente Enschede (R) - FC Volendam 20.00
Ö3,5 2,05
100kr


Holländskfotboll där mål sprutar in, senaste två mötena har slutat 4-2 till Volendam. Volendam placerar sig fyra i ligan och har 30:9 på 12 spelade matcher. De har även 3 spelare som satt 6 mål vardera dvs 18/30 de 30 gjorda målen!

Motståndet är Twentes reservlag som ligger på femtonde plats i tabellen med 11:17 på lika många spelade matcher.

Detta går jag in med 5% och min gissning är att det slutar 1-4 BOL!.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kommer aldrig hända mig
lassestefanz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-03, 12:50   #3
 
lassestefanzs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: piteå
Inlägg: 84
Sharp$: 190

lassestefanz
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

edit

Senast redigerad av lassestefanz den 2014-11-03 klockan 12:55.
lassestefanz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-03, 19:51   #4
 
lassestefanzs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: piteå
Inlägg: 84
Sharp$: 190

lassestefanz
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lassestefanz Visa inlägg
FC Twente Enschede (R) - FC Volendam 20.00
Ö3,5 2,05
100kr


Holländskfotboll där mål sprutar in, senaste två mötena har slutat 4-2 till Volendam. Volendam placerar sig fyra i ligan och har 30:9 på 12 spelade matcher. De har även 3 spelare som satt 6 mål vardera dvs 18/30 de 30 gjorda målen!

Motståndet är Twentes reservlag som ligger på femtonde plats i tabellen med 11:17 på lika många spelade matcher.

Detta går jag in med 5% och min gissning är att det slutar 1-4 BOL!.
Sitter i halvtid 2-2 känns skönt bra start på DB
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kommer aldrig hända mig
lassestefanz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td