Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-22, 16:48   #1
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 0
Standard

Fotbolls-bloggen med J.Foureaux


Namn: Joakim Foureaux
Ålder: Fyller 20 nu i november
Bor: 1a i centralt i Borås

Jobb: Fotbolls"journalist" som skriver Matchreferat inom Västra Götaland i Divisionerna 4,5 och 6,Telefonförsäljare och Personlig Assistent.

En allt-i-allo så att säga.

Ger spelandet ett sista försök nu, mitt problem är inte att hitta bra spel på förhand och sätta dom med 2 i odds och gå plus, långtifrån, mitt problem är att jag är så jvla odisciplinerad, tex spelar 1000kr på att de blir mål i matchen efter 15 minuter till odds runt 1.10... Det är livebettandet som förstör allting, jämt.

så nu ska jag verkligen försöka vara så disciplinerad jag bara kan, inga livespel, ingenting! bara matcher runt 2 i odds så de räcker med 50% vinster för att gå plus =)

Jag har spelat fotboll i hela mitt liv i stort sett, och är väldigt fotbollsintresserad och kunnig tro jag mig kunna hjälpa många andra av er med mina tips.

När jag rekar så ska både statistik och känsla stämma överens, inte bara något utav de.

Har tillsammans med en kompis sajten www.laget.se/sillyseason7h där vi pratar just ganska mycket om bonnfotbollen runt om i stan som är väldigt uppskattad, bland annat nyförvärven runt omkring i lagen är viktigt för oss som bor här i sta attveta om man ska tippa.

kommer köra 100kr spelet.
JoakimFoureaux är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-22, 16:59   #2
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Kommer följas, lycka till!
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-22, 17:10   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Välkommen, kör hårt Blir intressant!
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-22, 17:18   #4
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 0
Standard

Börjar imorgon, men reken på BAIK idag är ruskigt fin för den intresserade =)
JoakimFoureaux är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-22, 22:07   #5
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 0
Standard

Grimsås - BAIK 0-2 (0-1)
Odds: 2.18 på X2

Var en stabil rek, men inget som räknas med i dagboken nu, dåjagsjälv inte spelade den, väntar på pengar från banken en timma till
JoakimFoureaux är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td