![]() |
Tack, ryggat samtliga!
Hur håller du dig till Kanada - Libanon nu efter resultatet för ett par dagar sedan? Linorna har sjunkit ett par poäng. Värt att rygga? |
Tycker inte en träningsmatch ska spela så stor roll det är en helt annan sak som gäller i den kommande matchen(basket-VM) och Kanada har ett grymt lag som är på gång
|
Bommar under spelet med ett äckligt poäng:gun_bandana:
|
Junior - Qundio
Junior @ 1.91 bwin 7.5u Den hr kommer sjunka till1.60 strecket så allt över 1.60 är spelbart! |
Colombianska ligan
|
Dåligt av brudarna att inte gå över linan :/...
Två spel för idag:
|
Kan inte hitta spelet på Portugal på Betway?
|
Citat:
|
Citat:
Sopgränser de har |
detta känns som en dum fråga, men under 70,5? ska det vara 170,5 eller? spelet finns kvar på 365 men under 147..
|
nej, spelet är att portugal ska göra under 70,5, inte hela totalpoängen
|
se där, tackar!
|
sportingbet har Italy vs Montenegro under 152.5
och Portugal under 69.5 men här räknas inte en eventuell förlägning! |
Hakar på underspelet Italien-Montenegro, viktig match, och sist de möttes gick det way under (133p).
|
Någon som hittar Team totals på någon annan site?
Italien o/u finns på pinnen med. |
Rätt målrik 1a quarter va? :ohmy:
|
Fel på livescoren på vissa håll... denna stämmer dock tror jag: Basketball Live Scores - Basketball Results, Livescore 0 32-34 HT
|
Under it is Italien vs Montenegro:hattenav:
:cheers: |
Tack!
|
Tackar papak! :claps:
Ser mycket bra ut för Portugal UNDER 70p! 11p efter 12 minuter.:D |
bästa livescoresidan för dessa matcher som arrangeras inom FIBA Europe är utan tvekan FIBA Europe för er som är intresserade nästa gång.
|
FIBA är bäst sen är livescorehunter grym då dom har nästan alla matcher och streamar ibland.
|
Tack för New York :D
|
Ser USA vinna den här med 30p skillnad så värt 5u. |
USA - Kroatien H(0 - 20.5) på Nordicbet till 1.90 i nuläget.
Ryggar där, tackar! |
Nordicbet har USA -20.5 till 1.90 :)
Edit, Fab var visst lite snabbare |
Papak hittade Usa -20.5 till 1.90 hur många units tycker du den linan är värd?
|
Fortf bara 5u antingen blir det blowout (30+) eller så skiter det sig. 2p gör inte så stor skillnad idet här fallet.
|
Okok tack för tipset iaf :)
|
Kanada finns på bwin -6.5 spelvärt än? eller fått någon mer info om den matchen?
|
Citat:
|
Inte så mycket bättre odds som du försöker få det till. Jag har "köpt" 1p för 0.05 i odds. När du köper 0.5 p så kostar det oftast 0.06 så för den spreaden är priset fair enough. Sen att jag inte hade tid att lineshoppa/jämföra linor är en annan sak men om du är komfortabel med att spela -23.5 lycka till.
|
Citat:
|
Utgick från 1.9 för brukar vara standard. Min projicerade lina är -31 men det är första matchen i WC så man vet inte hur lagn kmr öppna så vill ha marginal annars skulle det vara ett lite större bet (7.5u) dessutom har jag haft sjukt mkt på jobbet så kollade aldrig alternativa linor :p
|
Vet att jag bara kör sydamerikansk fotboll i den här dagboken men fått riktigt bra information om en match i turkiska ligan och oddset har börjat droppa som fan värt att testa då min källa är sjukt duktig (65% hitrate och +16.7% ROI på 260 spel)
Eskisehirspor - Galatasaray Eskisehirspor +0.25 @ 1.82 Pinnacle 5u |
TY för att du delar med dig!
|
Ryggar denna! Du vill inte avslöja vilken info du fått?
|
|
umebon, skriver vad han skrev när jag kommer hem...
|
|