![]() |
ot jag vet men jag måste kommentera det ändå: grymt snygg avatar Emilean!!!
|
|
Hittar inte great brittain vs ukraina i WOMEN, är det inte MEN du menar?
för där ser jag det mötet.. |
Citat:
|
Citat:
|
Japp , om ni kollar i rulllistan i spreadsheetet när ni lägger in matchen så ploppar denna match fast WOMEN upp nästan överst, Herrarnas i botten.. Tror han var snabb där vår lilla Papak :D
|
Ja det måste vara herrar.
|
Tack för rekarna Papak! :KO:
Tack för att du lägger ut bookies också!:thumbup: Fick ta ÖVER 164,5 hos Nordicbet 1,87 |
Skrev för ett tag sen om hur Sportingbet rättade ett U18-basketspel fel för mig. Nu har dom lyckas med detta:
Qatar v Chinese Taipei Handicap Prices Qatar 1.875 -6 Ej Vinst Visserligen är det lätt att få dom att betala ut pengarna bara genom att snacka med kundtjänsten, men man ska ju inte behöva checka varenda spel för att inte bli lurad. Skriver bara detta som en heads-up för er andra som spelat randommatcher på SB, så att ni kollar att ni inte går miste om nå :moneybag: |
Israel - Montenegro +2.5 1.98 Pinnacle 5u
Lettland - Finland +6.5 1.92 Pinnacle 5u Serbien - Nya Zeeland +14.5 1.83 bet365 5u |
Citat:
Basket EM herrar Israel - Montenegro +2.5 1.98 Pinnacle 5u Lettland - Finland +6.5 1.92 Pinnacle 5u Basket VM damer Serbien - Nya Zeeland +14.5 1.83 bet365 5u |
Citat:
Tack Lemasive |
Serbien-Nya Zeeland är en Int Friendly som börjar 17.30.
Aj, aj, sitter med Lettland-5 mot Finland. Läste att finnarna hade en del skador, men det brukar aldrig sluta väl för mig när jag sitter på "andra sidan":sweatdrop: |
Sorry hade inte tid att skriva ut eller lägga i spreaden hjälper polaren renovera, någon som är sugen tt hjälpa till ta bort tapeter?! :p
|
Hittar inte Serbien- nya zeeland på unibet... nån som vet nått om de?-......hittade den
Tack papak |
2011 FIBA EuroBasket Quals (W) Great Britain vs Ukraine Ö 164.5
Antar jag är Men inte Women? Där jag hittar dem länderna mot varandra idag iaf :cheers: |
Yep, det är Men han menar. GB Women lirar mot Slovakien idag.
|
Ser att nya zeeland ligger under med 19p... någon som ser matchen?
|
Stream:
Live Stream for Webmaster |
Tackar
|
Vad händer med dom Macedoniska laget? scorar inte på 5min?
|
Äsch montenegro var värre leder hela matchen ocv tappar allt sen :S makedonierna fixade det till slut... Hoppas d blir en 3-3 dag :/
|
Tung dag, bara hoppas att Sparks jobbar in sista liret så vi får 3-3 iaf:)
|
Blev en 3-3 dag till slut och litet plus bara.. nytt spel för idag:
|
Tack så mycket... Skumt att jag inte kunde se WNBA-matcherna på unibet förens du skrev detta inlägg :S
|
|
Går mot Albaniens damer en gång till...
|
bookie på de två sista? tack för spelen!
|
Citat:
|
Står ju i inforutan! Pinnacle och Unibet..
|
Kom igen nu, det finns oddsjämförelsesiter att tillgå. Lite jobb får ni lägga ned själva!
|
Puerto Rico lirade jag för ett par timmar sen på bwin -7.5, 1.85, kan finnas kvar...
Edit: finns kvar till -7.5, ngt lägre odds än pinny ofc, men om man vill ha en lägre lina så finns det iaf... |
Tack för rekarna Papak! :hattenav:
Tack för att du GER oss bookies i inforutan!:thumbup: Många av de här oddsen e svåra att få via oddsjämförelser, men Papak ger oss chansen att rygga till bra odds och linor. |
Citat:
|
Citat:
Skulle precis säga det med 7,5 hhaha |
Quotenvergleich / Odds comparison - get the best odds! har haft samtliga odds idag, dock inte alla bolag/linor.
|
Ostätarna underskattade cykeltjuvarna och blev en vinst på bara 11p ... Ett nytt spel:
|
Varför är matchen borttagen från alla siter? den börjar ju inte förrän 23.30:sad:
|
Citat:
|
Citat:
|