![]() |
Hmm iCash, ser inte varför du gillar den så mycket men får nog taila dig på den. Själv föredrar jag överspelet i Liberty - Mystics matchen.
|
Ryggat samtliga 3 utan att blinka :cheers:
|
Tack så mycket! Men deet ser mörkt ut
|
Miss i båda matcherna tyvärr, spanien kom igång för sent och ryssland hade aldrig någon chans. Can't win em all...
|
Två spel till inför kvällens WNBA (1 finns sen tidigare) tailar iCash på Tulsa:
|
|
Citat:
Edit : fick konfirmerat att den är borttagen nu. |
Tidiga WNBA matchen satt, kvällens:
Lemasive, yes bolivianska ligan.. |
Ryggat som vanligt!
Trodde Minnesota var kört efter 1:a halvlek när det stod 34-49 eller vad det stod men det gick ju hem till slut =) |
Hehe kan säga en sak och det är att det svänger oehört fort i WNBA. Dessutom så ska du aldrig kolla på skiten om du har ett överspel, inte bra för hjärtat för fem öre då dom missar otroligt mycket hur dom lyckas gå över totalerna är bortom mitt förstånd!
|
Citat:
|
Yeah PHX matchen var trist, speciellt med tanke på att dom gott och väl kunde sätta 2p hade väl 22 sek kvar eller nåt sånt men shit happens. :cheers:
|
Även kvällens andra WNBA match sitter utan problem! Synd på Sydamerikanska fotbollen men plus idag ändå :cheers:
|
|
Citat:
|
|
Citat:
|
Satan med, såg att jag hade spelat på UNDER på StorBritanniens match, fan meeeeeeeeeeeeeee!
|
Kvällens WNBA:
|
Sista spelet för ikväll:
|
1-1 i WNBA och lillminus efter att NY bara vinner med 2p när man sitter med -2.5
|
Jävla hook, var slutmåls när nb segade med bägge linorna när alla andra strukit. Tji gick jag!:)
|
Slovenien matchen börjar 20:30! |
Fråga, ser du något spelvärde i Slovenien +6.5 @ 1.83? Har inte speciellt många spelbolag aktiva just nu men brukar i vanliga fall bara vara 1 poängs skillnad på linan mellan det du lägger ut och de spelbolagen som jag har aktiva och då brukar jag rygga. Men nu tänkte jag fråga i och med att det var hela tre poängs skillnad.
|
Lägger till 2.5u på +9.5 @ 1.71!
Ser spelvärde men till den linan är den värd 4/10u max! |
Tack för det snabba svaret, provar ett lite mindre spel på det då :)
Behöver väl inte säga att det andra spelet är ryggat :D |
Ett till spel:
|
Citat:
Hittar inte på bet eller unibet iaf :( |
Inte kollat runt så mycket men det är spelat hos Gamebookers.
|
En fråga papak, du är inget påläst när det gäller PBA? (Filippinska basket ligan) Tänkte mer eftersom dom streamar dom flesta matcherna på bet365?
Tack så mycket för dina spel anyway :cheers: |
Citat:
|
Basket
Georgien - Portugal Georgien -16.5 @ 1.85 5u |
Citat:
|
Women
Bosnien - Albanien Bosnien -50.5 @ 1.80 7.5u (kunde inte få ut den här tidigare, var fast på jobbet, spelbar upp till -59) --- Bosnien - Storbrittanien Över 159.5 @ 1.85 5u --- Belgien - Bulgarien Under 144.5 @ 1.88 5u |
Vad är de för turnering :) ?
Är jag helt dum ihuvudet? Unibet har Bosnien -52.5 till 1.72 och Albanien +52.5 till 2.0.. Borde inte det vara samma sak? |
Vilken av dom? :)
|
VAR spelar du?
Vilket bolag? |
Citat:
|
2.5u till på Georgien -15.5 @ 1.85 betsafe
|
Nej inte samma sak, Bosnien kommer krossa Albanien idag.
|