![]() |
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=JCwqZGckRJI]YouTube - Greece vs Serbia (Basketball Friendly Match Fight)[/ame]
|
Citat:
|
Nya spel ute...
|
det bör voidas . eller bli omspel? :sweatdrop: nja
|
Fick spelet som vinst!
|
ja. du tippade ju emot king papak :rolleyes:
|
Nej, tippade serbien +12.5. Var väl papaks spel.
|
Va i helvete, fick serbien liret som vinst men nu ser jag att Expekt tagit tillbaka pengarna och rättat spelet som void.. sjukt:gun_bandana:
|
Bet365 rättade mitt -13.5 som torsk. Borde väl vara void?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Fyfan vilka AS! Jag spelade på Grekland-12,5 hos pinnacle de rättade spelet som förlust. Smarta de e, om de förlorar så blir de VOID och om de vinner så tar de pengarna. Jaja nya insatser och Papak levererar i längden!:hattenav: Jag har ryggat dina tre spel.:KO: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
skit Expekt |
Citat:
|
det stämmer robin. det var GB. ursäkta för nersmutsningen. nu glömmer vi det :skamsen:
|
|
Citat:
|
Bet365:s regler:
Det måste vara 5 minuter eller mindre av planerad tid kvar för att spel ska gälla, såvida inte det specifika spelet redan är avgjort. Fick mitt Serbien +13.5 som vinst, så dom rättade så som reglerna säger. |
Citat:
|
oj vad alla underdogs vinner idag :(
|
Dags att vända trenden!
---
|
kan man följa dagens matcher någonstans?
|
Citat:
|
Kvällens två sista, BOL :moneybag:
|
Citat:
|
:hattenav: för Australien, Elfenbenskusten ov USA!
Nu jobbar vi in kvinnofolket! |
Tackar Papak! 3-0 so far hoppas på 1-1 iaf, då går vi 4-1.:cheers:
|
Citat:
|
Missade USA och aussie pga linor som flyttats och odds som sjunkit, sjukt irriterande! Snyggt spelat!
|
Tack papak! Du gick 5-0 idag weeeeeeeeeeee:hattenav::clap::moneybag:
|
ty papak, ty :hattenav:
|
:cheers:
|
Verkligen stort tack.
Skön avslutning på kvällen när Fever och Lynx tar matchen till OT efter hopplösa 26p i tredje. |
:cheers:
|
On fire :)
|
|